וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקיעים חדשים ב-Dropbox: חברי להקת U2

3.4.2012 / 13:15

סולן U2 בונו וגיטריסט הלהקה The Edge השתתפו בסבב השקעות בשירות אחסון הקבצים האינטרנטי

שירות אחסון הקבצים האינטרנטי Dropbox זכה השבוע למשקיעים חדשים ומפתיעים: סולן להקת U2 בונו והגיטריסט שלה המכונה "דה אדג'" הצטרפו לסבב הגיוסים של החברה, שאמור להכניס לקופתה 250 מיליון דולר.

אין זו הפעם הראשונה בה משקיע בונו בחברת טכנולוגיה, והוא גם אינו הסלבריטי הראשון שעושה זאת. השחקן אשטון קוצ'ר ייסד והשקיע ביותר מעשרה סטארט-אפים, ביניהם השירות מבוסס המיקום פורסקוור. ג'אסטין טימברלייק הצטרף להשקעה במייספייס בשנה שעברה. ג'סיקה אלבה נכנסה לשותפות באתר לקניות צרכי תינוקות וקים קרדשיאן הקימה אתר למכירת נעליים. הראפר LL Cool J השקיע בפלטפורמת הקלטות וירטואלית המאפשרת להקליט מוזיקה ישירות לאינטרנט והראפרים 50 סנט, דוקטור דרה ולודקריס נתנו כל אחד את שמו לליין של אוזניות. ליידי גאגא, מצידה, מחזיקה מניות ב-Backplane, פלטפורמה לקהילות.

מלבד להשקיע בדרופבוקס, בונו הוא גם ממייסדי קרן ההון-סיכון Elevation Partners, שהשקיעה עד היום בחברות כמו פייסבוק, פאלם, ו-Yelp. דרופבוקס, שנוסד ב-2007, מאפשר למשתמשיו לאחסן קבצים ולשתף אותם ברשת – בעזרת שימוש בטכנולוגיית מחשוב ענן. אתמול פרסמה דרופבוקס בחשבון הטוויטר הרשמי שלה ציוץ האומר: "דרופבוקס מתרגשת ומקדמת בברכה את בונו ו"דה אדג', כמשקיעים. תודה על התמיכה, וצפו לדברים נפלאים!". לציוץ זה הוסיפה דרופבוקס גם תמונה של בכירי החברה מחובקים עם שני המוזיקאים.


עוד בנושא:

- תוכנת השבוע: DropBox

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully