וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: רובוט צובע ביצים

8.4.2012 / 10:27

רוצים לצייר על ביצים? על כדורי גולף? נורות? דלעות? יש רובוט שעושה בדיוק את זה עבורכם, בצורה מדויקת ומקצועית

אצלנו עכשיו פסח, אבל אצל הנוצרים זוהי תקופת הפסחא. אחד ממנהגיה הוא ביצי הפסחא – אותן ביצים מקושטות הניתנות במתנה בין מאמינים. זו אחת הסיבות להמצאה החדשה הזאת – רובוט קישוט הביצים (Eggbot). מדובר במכונה שמסוגלת לצייר על כל סוגי הביצים ששמים בתוכה, ואף על יותר מזה. היא תצייר לכם גם על כדורי גולף, נורות, דלעות (כן כן, דלעת) ואפילו כוסות יין.

כך ניתן לעשות פרסונליזציה לשורה של מוצרים קטנים (ורצוי עגולים), מה שיכול לייצר עבורכם מתנות מקוריות ומושקעות עבור חבריכם. אם כי לפני שתוכלו לגשת למלאכה תצטרכו להרכיב את המכשיר בעצמכם – פעולה שלוקחת לא פחות משעתיים, אך היצרן מתחייב כי היא פשוטה (לנו לא ברור איך שני אלו הולכים ביחד).

למכשיר, העשוי מפיברגלס, שני מנועים שנועדו ליצור תנועה מדויקת ועט חד במיוחד (ניתן גם להחליף בעט אחר שאינו שייך למוצר). ה-Eggbot נשלט על ידי מחשב (הוא מתחבר אליו דרך USB) ומגיע עם תוכנת ציור ייעודית, המאפשרת לא רק להגדיר ציור – אלא להזין תמונה קיימת ולהורות לרובוט לצייר אותה. הפיתוח שלו נעשה בקוד פתוח, כך שניתן להיכנס לתוכנה המפעילה אותו ולעדכן ולשפר אותה. המחיר: בין 195 ל-220 דולר.


עוד בנושא:

- רובוט ספונג'ה
- הרובוט המדגדג

  • עוד באותו נושא:
  • רובוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully