וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טושיבה מציגה טאבלט מפלצתי

13 אינץ' - זהו גודל המסך בטאבלט החדש והמפלצתי של טושיבה, שהנו חלק מסדרת הטאבלטים החדשה Excite

טושיבה חושפת את הטאבלטים החדשים שלה. חברת האלקטרוניקה הודיעה היום (ג') על השקת ליין חדש של מחשבי לוח, Excite שמו, שיכלול בשלב הראשון שלושה דגמים. המעניין שבהם הוא Excite 13 – מחשב לוח עם מסך 13 אינץ', זאת כשמרבית מתחריו נמצאים בטווח של 7-10 אינץ'. גם הגדלים האלה, אגב, מכוסים בליין הזה, עם דגמי Excite 7.7 ו-Excite 10.

שלושת מחשבי הלוח מגיעים עם מפרט זהה כמעט. לשלושתם מעבד מחזקים בשוק – Tegra 3 בעל ארבע ליבות; שלושתם פועלים על מערכת ההפעלה אנדרואיד 4 החדשה; לשלושתם גיגהבייט זכרון; המצלמה היא מצלמת 5 מגהפיקסל אחורית ומצלמת 2 מגהפיקסל קדמית; ושלושתם כוללים תמיכה בכרטיסי זכרון.

ההבדלים בין הטאבלטים, חוץ מהמסכים השונים, יחסית מינוריים. כך, Excite 7.7 ו-7.6 המילימטרים של עובי שלו דק יותר מ-Excite 10 לו עובי של 8.8 מ"מ ו-Excite 13 שעוביו 10.1 מילימטרים. עוביו של האייפד – הטאבלט הפופולרי בשוק, הוא 9.4 מילימטרים בדור הנוכחי שלו. מעבר לכך, שני הטאבלטים הגדולים יותר יכללו אפשרות של שטח אחסון בנפח 64 גיגהבייט ולא רק 16 ו-32 גיגה כמו הדגם הקטן.

הדגם הראשון שיגיע לשוק, בארה"ב לפחות, הוא זה עם מסך 10 אינץ', שיעלה 449$ ויושק במאי הקרוב. שני הדגמים האחרים יגיעו ביוני, כשמחירו של Excite 7.7 עומד על 499.99$ ומחירו של Excite 13 על 649$.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully