וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציות שיחליפו את אינסטגרם

13.4.2012 / 18:20

האפליקציות שיחליפו את אינסטגרם, שיכתבו אי-מייל במקומכם ושיספקו ממשק גרפי לטוויטר

Pix: Pixel Mixer - להחליף את אינסטגרם

מה זה: עוד אפליקציית צילום ופילטרים

מה זה עושה: מחליף לכם את אינסטגרם, אם אתם רוצים לעזוב אותה לאחר הרכישה של פייסבוק. Pix היא אפליקציה שנותנת מספר מרשים של פילטרים (30), כאשר ההבדל בינה לבין האפליקציות האחרות מהז'אנר הוא שהיא מאפשרת להשתמש בכמה אפקטים במקביל על כל תמונה, ולא רק לבחור ביניהן. חוץ מזה יש בה גם אפקטים (24) ומסגרות (16). היא נותנת תחושה רצינית ומקצוענית, ומאפשרת לשתף את יצירתכם בחשבונות הפייסבוק והטוויטר. אבל רשת חברתית – היא לא, כלומר: כאן לא תוכלו לראות תמונות של חבריכם.

מחיר: חינם

להורדה

Drafts - טיוטות בקלות

מה זה: פנקס טיוטות

מה זה עושה: מאפשר לכם להקליד את מה שבדיוק רץ לכם בראש באותו רגי, לשמור אותו ואז (או לאחר מכן) להחליט מה לעשות עם הטיוטה הזאת: לשלוח אותה במייל למישהו? לצייץ אותה בטוויטר? או סתם להעתיק ל-Clipboard כדי שיהיה אפשר לעשות מזה קופי-פייסט. בסופו של דבר, זה לא מאוד שונה מאפליקציית ה-Notes המובנית במכשיר (שמאפשרת לכתוב טיוטה ולשלוח אותה במייל, אבל לא בטוויטר). אם הייתה גם אפשרות לפרסם את הטיוטה כסטטוס בפייסבוק – היה אפשר לפחות לומר שיש הבדל משמעותי. כך או כך, במחיר זול כזה – שווה לפחות לשקול אותה.

מחיר: 0.99 דולר

להורדה

Voice Assistant - לדבר במקום לכתוב

מה זה: אפליקציית זיהוי קולי

מה זה עושה: המקלדת הווירטואלית יכולה לעצבן בטירוף, כאשר מקלידים ומפספסים אותיות. זה קורה הרבה, ודרך לעקוף את זה היא הכתבה קולית. האפליקציה הזאת מאפשרת לעשות זאת במגוון שפות, ביניהן אנגלית, צרפתית, גרמנית, איטלקית, יפנית (אבל לא עברית, לצערנו). פשוט לוחצים על הכפתור, אומרים את מה שיש לכם להגיד, ואז רואים את המשפט מופיע בשדה טקסט. אפשר לתקן אותו שם (במקרה והיא פספסה משהו) ואז לשלוח אותו באי-מייל, ב-SMS או לפרסם אותו כסטטוס בפייסבוק וציוץ בטוויטר.

מחיר: 0.99 דולר

להורדה

Crest - לראות את טוויטר בצורה גרפית

מה זה: אפליקציית תצוגה ויזואלית לטוויטר

מה זה עושה: הפיד של טוויטר יכול להיות מאוד משעמם מבחינה ויזואלית. שורה אחר שורה שמתווספת ומכאיבה בעיניים מרוב שבלוניות. אפליקציית Crest לאייפד לוקחת את טוויטר לקונספט חדש וגרפי יותר. במקום רשימה היא מציגה קוביות, שכל אחת מהן נושאת את האייקון של הצייצן. אלו "נופלות מהשמיים" בצורה שמזכירה קצת את טטריס, ולחיצה על כל אחת מהן מציגה את הציוץ של בעל התמונה. האפליקציה מתעדכנת עם כל ציוץ חדש (ללא צורך לרפרש), והגרפיקה שלה מתאימה את עצמה למצב המאוזן או המאונך בו נמצא המכשיר.

מחיר: 1.99 דולר

להורדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully