וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Valve חושבת על מחשבים לבישים

Valve, אחת מחברות המשחקים המוערכות בעולם, הודיעה כי היא מתחילה לחקור את נושא המחשבים הלבישים

גוגל אינה ענקית האינטרנט היחידה שעובדת על מחשבים אותם ניתן ללבוש (או להרכיב, במקרה של משקפיים). מכתב פתוח בבלוג של חברת המשחקים Valve, האחראית לכמה מהלהיטים הגדולים של העשורים האחרונים - Half Life, Portal, Team Forterss ועוד - גורס כי גם אנשיה חוקרים כעת את נושא המחשבים הלבישים. הכוונה, לדברי מייקל אברש, שמוביל את הפרוייקט, היא ל"מחשוב נייד בו גרפיקת מחשב והעולם האמיתי מתחברים "ללא תפרים", וללא מסך שצריך להחזיק בידיים".

אברש מסייג ואומר כבר עכשיו כי לא מדובר, נכון לעכשיו, בבניית מוצר, כי אם רק במחקר ופיתוח. "בבקשה, בלי שמועות על כך שהמשקפיים יוכרזו בתערוכת E3. זהו מחקר ראשוני לתוך תחום מאוד מעניין ומבטיח, ונופל יותר תחת מחקר מאשר פיתוח. הגישה של Valve היא לעשות ניסויים ולראות מה לומדים - כשלון זה גם בסדר, כל עוד אפשר לזהות אותו מהר, ללמוד ממנו ולעבור הלאה, תוך יישום הלקחים בניסוי הבא".

מטרתו הסופית של המכתב היא גיוס עובדים. אברש כותב כי Valve צריכה "יותר אנשים חכמים. הרבה יותר אנשים חכמים. אנשי חומרה, אנשי תוכנה, אנשי קושחה, אנשי משחקי, אנשי ממשק, מתכנתים מעולים ופותרי בעיות, מהנדסים תעשייתייתים, מהנדסי מכונות, מהנדסי חשמל, מתכנתי מערכות, אנשי ראיית מחשב, מהנדסי אופטיקה, ועוד".


רק לפני כשבועיים חשפה גוגל כי היא עובדת על משקפי מחשב, במיזם ששמו Project Glass, אותו היא מתחילה כעת לבדוק. שם דובר על משקפיים שמטרתם להציג לכם מידע מעולם האינטרנט אשר מתחבר למה שאתם עושים בעולם האמיתי - מהוראות ניווט, דרך התראות על פגישות והודעות מייל.

ההודעה בבלוג של Valve

עוד בנושא:

גוגל חושפת את Project Glass

  • עוד באותו נושא:
  • valve

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully