וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם פיליפ סטארק עובד על פרויקט סודי עם אפל?

15.4.2012 / 12:35

מעצב העל פיליפ סטארק אמר בראיון שהוא עובד עם אפל על פרויקט מהפכני שייחשף בסוף השנה. החברה מכחישה

האם מעצב העל הצרפתי פיליפ סטארק משתף פעולה עם אפל בפרויקט חדש וסודי? לפי דבריו – כן, אך לפי החברה – לא ממש. בסוף השבוע נתן סאטרק ראיון לתחנת רדיו בצרפת, בו טען כי הוא עובד עם אפל על "פרויקט מהפכני" שייחשף עוד שמונה חודשים. סטארק סירב לחשוף במה מדובר, בטענה לסודיות, וגרר גל של ספקולציות, ביניהן שהוא מעצב את האייפון 5 או את מכשיר הטלוויזיה עליו נאמר שאפל עובדת.

"זה נשמע די ביזארי", אמר לנדר קני, שכתב ספרים על תרבות דיגיטלית. "אפל לא צריכה עזרה עם חנויותיה ומוצריה. כבר יש לה את אחד המעצבים התעשייתיים הטובים ביותר – ג'וני איב". ואכן אפל מיהרה להכחיש קיום פרויקט כזה. בתגובה שנמסרה על ידי דובר החברה לאתר הטכנולוגיה AllThingsD נאמר שהחברה לא משתפת פעולה עם סטארק באף פרויקט, וכי ייתכן שבדבריו התייחס המעצב ליאכטה שהחל לעצב בזמנו עבור מנכ"ל אפל המנוח סטיב ג'ובס – פרויקט יקר וגרנדיוזי מספיק כדי שיוכל אולי להיחשב כ"מהפכני,.

פיליפ סטארק הוא מעצב ותיק בעל שם עולמי, שעד היום עיצב שורה מגוונת של מקומות ומוצרים – ממגדלי Yoo בתל-אביב ועד רמקולים אלחוטיים לאייפוד. סטארק עיצב עוד מוצרי אלקטרוניקה ומחשוב רבים, ביניהם כוננים קשיחים חיצוניים ועכברים אופטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully