וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כונן הרשת של גוגל: כבר בשבוע הבא?

דליפה של חומרים שיווקיים מרמזת כי גוגל עשויה להשיק את שירות האחסון שלה כבר בשבוע הבא

האם גוגל תשיק את שירות האחסון שלה בשבוע הבא? בלוג הטכנולוגיה TheNextWeb גורס כי הצליח לשים את ידיו על הודעה לעיתונות של אחת השותפות של גוגל במיזם הזה, וכי על פי ההודעה השירות צפוי להיפתח בשבוע הבא - ביום שלישי ככל הנראה.

על פי המידע החדש, השירות, שימוקם ב-drive.google.com, ייתן למשתמשים שטח אחסון חינמי של 5 גיגהבייטים - יותר מאשר מרבית המתחרים הבולטים. ניתן יהיה להוסיף שטח נוסף בתשלום, אך לא ברור מהם המחירים.

פרט נוסף שנחשף בהדלפה הוא תמיכת השירות הן במחשבי PC והן במחשבי Mac, כשהשירות צפוי לכלול אינטגרציה עם תיקיות. נראה כי מדובר בפתרון הדומה לזה של Dropbox - התקנת יישום שמאפשר לקבוע אילו תיקיות מגובות לענן ומשותפות בין המחשבים השונים.

כבר היום נותנת גוגל למשתמשים שטח אחסון בענן, בין אם זה בשירותי ג'ימייל וגוגל דוקס, או בשירות המוזיקה Google Music. עם זאת, עד כה נמנעה החברה מכניסה לתחום שירותי האחסון הייעודיים - נישה שמלאה כיום בחברות מבוססות כמו Dropbox ו-Box.net. בחודשים האחרונים התגברו השמועות על כך שענקית האינטרנט סוף סוף תפתח שירות כזה, והשם Google Drive צויין מספר רב של פעמים בהקשר הזה, אך יש לזכור כי נכון לעכשיו מדובר רק בשמועות.

עוד בנושא:

שמועות החלו עוד בספטמבר אשתקד

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully