וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציות חדשות לאייפון ולאייפד שלכם

20.4.2012 / 13:00

לנהל את המנגל של יום העצמאות, להיות מבקר קולנוע, לעשות מפייסבוק כרטיס ביקור ולגלוש באינסטגרם דרך האייפד

מגליסט - לנהל את המנגל של יום העצמאות

מה זה: אפליקציה שעוזרת לערוך את הקניות למנגל הגדול של יום העצמאות.

מה זה עושה: הופך את משימת קניית המצרכים למנגל לדיגיטלית. בוחרים את כמות האורחים, את סוג התפריט ואת התקציב - ומקבלים רשימת מוצרים שיש לרכוש. ניתן לשלוח את הרשימה לאי-מייל, להגדיר מוצרים שאתם לא מעוניינים שיופיעו בהצעות ולהשתמש במנוע חישוב כמויות סטטיסטי.

מחיר: 0.99 דולר

להורדה

Bluetooth OnOff - לכבות את הבלוטות' בלחיצה

מה זה: אפליקציה שמכבה את קישוריות הבלוטות' של המכשיר בלחיצה אחת בלבד.

מה זה עושה: חוסך לכם לחפור בתפריטים וללחוץ את ארבע הלחיצות הדרושות (ספרנו) כדי לעבות את קישוריות הבלוטות' (שבמקרה בו אתם לא משתמשים בה - סתם גומרת לכם את הסוללה). מספיק רק להתקין וללחוץ על האפליקציה - והנה, אין בלוטות' עד להודעה חדשה. אגב, אפליקציה כזאת מנוגדת לתנאי השימוש של חנות האפליקציות של אפל (האוסרת אפליקציות המשנות את השימוש בממשק שיצרה החברה), כך שאם זה מדבר אליכם - הזדרזו להוריד לפני שהאפליקציה תוסר.

מחיר: 0.99 דולר

להורדה

Whoovie - להיות מבקר קולנוע

מה זה: אפליקציית דירוג סרטים

מה זה עושה: מאפשר למשתמש לחפש סרטים במאגר ולתת להם דירוג כוכבים וביקורת טקסטואלית קצרה. לאחר מכן ניתן לפרסם זאת בטוויטר ובפייסבוק (חשבון בפייסבוק הכרחי כדי להירשם לשימוש באפליקציה). עוד אפשר גם לנהל רישום של הסרטים שברצונכם לראות (Watchlist) ולבדוק מה הסרטים הלוהטים של הרגע בקרב משתמשי התוכנה.

כמה זה עולה: חינם

להורדה

my facecard - ליצור כרטיס ביקור

מה זה: אפליקציה שמשתמשת בחשבון הפייסבוק כדי לייצר כרטיס ביקור.

מה זה עושה: בהתחלה זה נכנס לפייסבוק שלכם ושואב את שמכם ואת כתובת האי-מייל. לאחר מכן ניתן להוסיף ידנית עוד פרטים, וכן לינקים לחשבונותיכם באתרים אחרים (טוויטר, לינקדין). אחרי שגם מוסיפים תמונות (שניתן לעבד בפילטרים) יש לכם על האייפון כרטיס ביקור דיגיטלי דו צדדי, עם כל פרטיכם ועם לינקים שעובדים בלחיצה. ניתן להעלות אותו לפייסבוק, לחלוק אותו עם עוד חברים שמשתמשים באפליקציה או להעביר אותו בין טלפונים בעזרת טכנולוגיית ה-Bump, שמאפשרת העברת מידע על ידי נגיעה בין שני מכשירים.

מחיר: 0.99 דולר

להורדה

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

Instavu - להשתמש באינסטגרם באייפד

מה זה: אפליקציה המאפשרת לצפות בפיד התמונות משירות אינסטגרם דרך האייפד

מה זה עושה: פותר את חוסר הימצאותה של אפליקציית אינסטגרם רשמית לאייפד. מתקינים, נכנסים עם פרטי הלוגין של אינסטגרם, והופ - הנה כל התמונות שלכם ושל חבריכם לרשת על מסך גדול. לחיצה על תמונה תציג אותה על מסך מלא.

מחיר: 1.99 דולר

להורדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully