וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש אפליקציות לאנדרואיד שלכם

שני מוצרים חדשים של גוגל, ותוכנה שתגיד איפה נמצאת הבמה הקרובה אליכם ביום העצמאות במדור אפליקציות לאנדרואיד

OnMyWay

מה זה: אפליקציה ישראלית שמטרתה לתת לכם הנחות במקומות שקרובים אליכם גיאוגרפית.

מה זה עושה: האפליקציה של Onmyway משתמשת בשירותי המיקום של מכשיר הטלפון כדי להציג לכם הנחות במקומות הקרובים אליכם מבחינה גיאוגרפית. לרגל יום העצמאות, יש באפליקציה עדכונים על במות המופעים של יום העצמאות, המסיבות החינמיות ומבצעים על פריטים כמו מנגלים ודגלים.

המחיר: חינם


להורדת האפליקציה

Google Chrome for Android

מה זה: דפדפן האינטרנט הפופולרי של גוגל בגרסה לטלפונים וטאבלטים.

מה זה עושה: בגוגל החליטו להסיר את המגבלה הגיאוגרפית של Chrome for Android - הגרסה הניידת של דפדפן הכרום. אתם עדיין צריכים טלפון עם אנדרואיד 4.0 (Ice Cream Sandwich) כדי לנסות אותו, אבל כבר לא צריך להשיג את קובץ ההתקנה בדרכים לא דרכים. והדפדפן? הוא הדפדפן הטוב ביותר לטלפון סלולרי בו נתקלנו, כשאפשרות סנכרון הלשוניות עם המחשב האישי היא מבריקה.

המחיר: חינם


להורדת האפליקציה

Google Currents

מה זה: תוכנת המגזינים של גוגל.

מה זה עושה: גם כאן, כמו במקרה של כרום לאנדרואיד, לא מדובר במוצר חדש, כי אם בכזה שהמגבלה הגיאוגרפית בו הוסרה וכעת הוא זמין בכל העולם. מדובר במתחרה של גוגל ל-Flipboard הזמין למכשירי אפל - תוכנה שיוצרת מגזין דיגיטלי מאתרים ברשת. המטרה היא להקל על צריכת התוכן מהאתרים האלה, בלי הצורך להתמודד עם הממשק שלהם - אתם מקבלים רק את התוכן, ארוז בצורה יפה.

המחיר: חינם


להורדת האפליקציה

Pocket

מה זה: אפליקציית סנכרון תוכן. (הרבה יותר מגניב משזה נשמע).

מה זה עושה: אתם אולי מכירים את Pocket בשמה הקודם - Read it Later. כעת יש שם חדש, אפשרויות חדשות, ותג מחיר חדש - המוצר הפך לחינמי. בלחיצת כפתור, אתם יכולים להגיד ל-Pocket לשמור כתבה, אתר או סרטון שאתם רואים ברשת כדי לחזור אליו מאוחר יותר, והתוכן הזה יסונכרן בין כל המכשירים עליהם התוכנה מותקנת כשאתם יכולים גם לבקש שיהיה זמין ללא חיבור אינטרנט.

המחיר: חינם.


להורדת האפליקציה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

500PX

מה זה: אפליקציה לרשת חברתית של צילומים יפהפיים.

מה זה עושה: 500px היא רשת חברתית של צילומים מרהיבים, בה ניתן למצוא תמונות על פי נושאים, לדרג ולעקוב אחר צלמים, ועוד. האפליקציה הרשמית של הרשת לאנדרואיד מתמקדת בתמונות, ומאפשרת לכם לצפות בקלות ועם ממשק מינימליסטי בכל התמונות המרהיבות.

המחיר: חינם.


להורדת האפליקציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully