וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגלקסי הבא של סמסונג: טיזר חדש נחשף

בסופו של שעון שספר לאחור נמצא טיזר חדש למכשיר הדגל הבא של סמסונג והזמנה לאתר הרשמי, אך נטול הפרטים, של המכשיר

הטיזר החדש של המכשיר הבא בסדרת גלקסי לא חושף הרבה. 11 ימים לפני התאריך בו סמסונג צפויה לחשוף את הדור הבא של מכשיר הדגל הסלולרי שלה, ויממה לאחר ששעון החל לספור לאחור באתר החברה, הטיזר הגדול הראשון של המכשיר עלה ליוטיוב.


"טכנולוגיה חכמה באמת הופכת לחלק טבעי מהחיים" נכתב בתחילת הטיזר. "מקום בו גלקסיה נכנסת בנוחות לכף היד שלכם, המבט שלכם על העולם מתרחב יותר ויותר, כשאתם מקבלים את כוח לתור אותו בחופשיות ומהירות. עם טכנולוגיה שמתאימה בקלות כה רבה, תוכלו להתבלט על רקע כל השאר". החלק האחרון של הטקסט מופיע על רקע אותם "השאר", ונראה כי בסמסונג לא מאוד מכבדים אותם.

ומה באשר לתמונות המכשיר? אלה טרם נחשפו, וכך אנחנו עדיין לא יודעים איך ייראה מכשיר הדגל הבא של סמסונג. מה שאנחנו כן יודעים בוודאות גבוהה, זאת לאחר הדלפה של אמזון גרמניה אתמול, זה חלק ממפרט המכשיר. על פי ההדלפה, מדובר בטלפון עם מסך בגודל 4.7 אינץ', מצלמה 12 מגהפיקסל ואנדרואיד 4 – שום דבר מאלה אינו מפתיע.

אירוע ההשקה הרשמי של הגלקסי הבא ייערך ב-3 במאי בלונדון. האירוע עצמו יועבר בשידור חי ברשת, ואנחנו נהיה שם כדי להביא לכם רשמים מהמכשיר החדש.

האתר של הגלקסי החדש

עוד בנושא:
נחשף מפרט הסמסונג גלקסי S3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully