וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלקסי S3 הוכרז: מסך 4.8, מעבד מרובע ליבה

3.5.2012 / 22:40

סמסונג הציגה את גלקסי S3: טלפון עם חומרה חזקה ששם דגש על שירותי תוכנה שאמורים לייצר אינטראקציה טבעית

סמסונג הכריזה רשמית הערב על הדור הבא במותג הסמארטפון המצליח שלה: הגלקסי S3. באירוע חגיגי שהתקיים בלונדון הכריזה החברה על המכשיר החדש, שסיסמתו היא "עוצב לבני אדם".

- ההכרזה בלונדון: היינו שם, עם לייב בלוגינג

הטלפון החדש כולל מסך סופר AMOLED בגודל 4.8 אינץ' (אך מכיוון שמסגרתו צומצמה – המכשיר לא יהיה גדול משמעותית מהדגם הקודם) ברזולוציה גבוהה של 1280x720. המעבד הוא מעבד מרובע ליבה Exynos 4 במהירות 1.4 ג'יגה-הרץ. למכשיר מצלמה אחורית של 8 מגה-פיקסל ומצלמה קדמית של 1.9 מגה-פיקסל. סמסונג מתהדרת בצילום מהיר במיוחד במכשיר, שמאפשר לצלם מספר תמונות ברצף ללא השהיה.

הסמסונג גלקסי S3 יגיע במספר דגמים בעלי אפשרויות אחסון שונות: 16 ג'יגה, 32 ג'יגה, ו-64 ג'יגה – שיצא מאוחר יותר. ניתן יהיה גם להרחיב את האחסון בעזרת כרטיס זיכרון מיקרו SD. סוללת המכשיר תהיה מהחזקות בשוק: 2,100mAh, והחברה אף תציע מטען אלחוטי למכשיר.

מבחינת קישוריות, יתמוך המכשיר בגרסה 4 של בלוטות', בוויי-פיי, בשירות ארנק אלקטרוני NFC, והוא יצוייד ב-GPS התומך גם בשיטה הרוסית GLONASS. עוביו של המכשיר הוא 8.6 מילימטר ומשקלו 133 גרם.

דגש על שירותי תוכנה

מעבר למפרט המכשיר, שמה סמסונג את הדגש בהכרזתה על שורת פיצ'רים של תוכנות שיגיעו בתוכו, רובן במטרה לקדם את מה שהחברה קוראת לו "אינטראקציה טבעית". המצלמה הקדמית, למשל, תזהה אוטומטית את פרצופו של המשתמש וכך תדע שהמכשיר בשימוש ולא תכבה את המסך במקרה ולא נגעו בו מספר דקות – פיצ'ר הקרוי Smart Stay.

שירות S Voice תואם לסירי של אפל: שירות זיהוי קולי שעונה על שאלות של המשתמש. השירות גם שולט על חלק מפעולות הטלפון. אפשר, למשל, לכבות את השעון המעורר באמירת Snooze, או להגיד Direct Call במטרה לחייג. השירות יגיע בשמונה שפות, שעברית אינה אחת מהן.

שירות S Beam יאפשר העברת קבצים גדולים בין טלפונים ומבטיח העברה של קובץ בנפח של 1 ג'יגה תוך שלוש דקות בלבד. פיצ'ר בשם Pop up play יאפשר צפייה בסרטוני וידאו על המסך תוך כדי שימוש מקביל באפליקציות. מהצד החברתי – סמסונג הוסיפה זיהוי פנים לתמונות שיכול לחבר בין מצולם לאיש קשר ולהציע למצלם לשלוח לו את התמונה בצורה ישירה.

סמסונג לא ציינה מה יהיה מחיר המכשיר, אך הכריזה שיגיע לחנויות באירופה עוד שלושה שבועות – ב-29 במאי. זמן קצר לאחר מכן יושק במדינות נוספות בעולם, וגרסאות התומכות בדור הרביעי (4G) יושקו בארצות הברית וביפן בקיץ.


עוד בנושא:

- וואלה! TECH בלייב בלוגינג מאירוע ההשקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully