וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש במסנג'ר של פייסבוק: עדכון קריאה

6.5.2012 / 12:48

הפייסבוק של מסנג'ר מציג פיצ'ר חדש וחודר פרטיות: ומאפשר למשתמש לראות שחבריו לשיחה קראו את הודעתו

פייסבוק מעדכנת את אפליקציית המסנג'ר שלה והופכת אותה לחושפנית יותר. החברה הוסיפה לתוכנה עדכונים המבשרים למשתמש על כך שבן שיחו קרא את ההודעה שנשלחה אליו.

עד עתה יכלו משתמשי המסנג'ר של פייסבוק לשלוח הודעות, אך לא קיבלו אינדיקציה על כך שאלו נקראו (למעט התגובה שקיבלו מבני שיחם, כמובן). כעת, כאשר שולח משתמש הודעה – לאחר שזו נקראה מופיע לידה עדכון "נראה על ידי [שם המשתמש]". כאשר משתמש של המסנג'ר שולח הודעה למספר נמענים, יופיע עדכון קריאה על כל אחד ואחד מהם. במידה והמשתמש אף הפעיל את שירותי המיקום שלו – האיזור ממנו הוא כותב את ההודעה יצוין גם כאן.

בשדרוג זה הופך המסנג'ר של פייסבוק לדומה עוד יותר ל-WhatsApp, בה מופיע לצד ההודעה סימן V אחד כאישור לכך שההודעה נשלחה, ושני סימני V כאשר היא מגיעה למכשירו של הצד השני (אך אין בה סימון שההודעה נקראה). בנוסף, WhatsApp מאפשר לראות מתי בפעם האחרונה השתמש בן השיח באפליקציה (פיצ'ר שלא קיים בגרסת המסנג'ר החדשה של פייסבוק). פיצ'ר עדכון הקריאה קיים גם בשירות ההודעות iMessage שמגיע מובנה באייפון של אפל, אך בעוד שבמוצר של אפל ניתן לבטלו – בפייסבוק מסנג'ר וב-WhatsApp לא ניתן לעשות זאת.

העדכון באפליקציית המסנג'ר של פייסבוק הופך אותו לכמעט זהה ל-WhatsApp: שתי האפליקציות מאפשרות לנהל מהסמראטפון מעין "שיחת SMS" בה ההודעות אינן עולות כסף, וכעת גם שתיהן מספקות אינדיקציית קריאה או קבלה. ההבדל הוא שאפליקציית פייסבוק מוגבלת לשיחה עם חבריו של המשתמש ברשת החברתית, בעוד ש-WhatsApp מאפשר לשוחח עם כל אדם מרשימת אנשי הקשר הטלפונית של המשתמש – שמשתמש גם הוא באפליקציה זו.

העדכון כבר נכנס לתוקף באפליקציות האייפון והאנדרואיד של המסנג'ר, ויתווסף בקרוב גם לאתר עצמו.


עוד בנושא:

- אפליקציית פייסבוק ל-PC ולסמארטפון: באיזה מהם באמת צריך אותה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully