וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: סופר-מטען

10.5.2012 / 9:14

על סוללת הסמארטפון הרי אי אפשר לסמוך. אז טוב שלפחות יש מטען שיכול למלא אותה 14 פעמים ללא צורך לחברו לחשמל

אחת הצרות הגדולות של עולם הטכנולוגיה היום היא שבעוד שהמכשירים הולכים ומשתכללים (וגם נהיים תובעניים יותר מבחינת אנרגיה) – הסוללות שלהן פשוט לא עומדות בקצב. היינו מצפים שעד עכשיו כבר יהיו סמארטפונים שמחזיקים יומיים-שלושה רצוף בלי טעינה, אך העובדה העצובה היא שאפילו לסמארטפון שמחזיק עם שימוש אינטנסיבי מהבוקר עד הלילה בלבד מגיעות מחיאות כפיים.

אז עד שמישהו שם באפל/סמסונג/מי שזה לא יהיה, יתעורר ויספק לנו מכשיר עם סוללה כמו שצריך – אנחנו נאלצים להסתפק במטענים שונים. בקרוב עומדת חברת "ליליפוטיאן" להוציא לשוק מטען ייחודי שיכול לספק למכשיר שלכם בין 10 ל-14 טעינות מלאות מבלי שצריך למלא אותו מחדש.

מדובר במטען קטן למדי (בערך בגודל של סמארטפון) שעובד על טכנולוגיית תאי דלק וכולל בתוכו מחסנית של גז (היא זו שמטעינה את המכשיר), שכאשר היא נגמרת – ניתן להחליפה באחרת, שתעלה רק כמה דולרים. את המטען מחברים למכשיר המרוקן בעזרת USB והוא ממהר למלא אותו באנרגיה חדשה (מה שאומר שאת האייפון, נטול ה-USB, הוא לא יוכל להטעין). מכיוון שהוא מספק מספר רב (יחסית) של הטענות – הוא אידיאלי למי שטס לחו"ל, למשל, ומסתובב הרבה בחוץ מבלי יכולת למצוא שקע. המוצר יצא לשוק בהמשך השנה, ומחירו עדיין לא פורסם.


עוד בנושא:

- מטען לכל
- תנור מטען

  • עוד באותו נושא:
  • מטען

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully