וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסלולר החדשה YouPhone: החזר דקות על קניות בסופר

חברת הסלולר החדשה YouPhone נותנת דקות שיחה בתמורה לקניות בדור אלון ורשת חנויות מגה

עוד חברת סלולר וירטואלית מתחילה לפעול בישראל, והחברה הזו רוצה להציע לכם גרסה משלה לחבילת הטריפל. Youphone, מקבוצת אלון, מציעה ללקוחותיה דקות חינם בתמורה לקניות של דלק בתחנות דור אלון או מצרכים בחנויות מגה. על כל מאה שקלים שיבזבזו הלקוחות בשתי הרשתות, הם יקבלו עשר דקות שיחה, וכך עד 200 דקות בחודש. מחיר השימוש ברשת עומד על 18 ש"ח בחודש תשלום קבוע, ו-18 אגורות לדקת שיחה. SMS ברשת עולה 15 אגורות, וכך גם כל מגהבייט גלישה.

בנוסף, מציעה הרשת חבילות שונות, ביניהן:
חבילה של 200 דקות, הודעות SMS ומגהבייט ב-65 ש"ח; 400 דקות, הודעות SMS ומגהבייט ב-100 ש"ח; וחבילה של 700 דקות, 700 הודעות SMS ו-2 גיגהבייט גלישה ב-180 ש"ח בחודש. חבילה נוספת היא חבילת דאטה בלבד – גיגהבייט אחד ב-30 ש"ח בחודש או חמישה גיגהבייטים ב-55 ש"ח בחודש. קצב הגלישה כיום עומד על 2 מגהביט בשניה, אך בתוך חודש צפוי לעלות ולהשתוות לקצב הגלישה של רשת פרטנר, שעל גבי האנטנות שלה עובדת Youphone. חבילת המשפחה של YouPhone מאפשרת 200 דקות שיחה במשפחה ב-20 שקלים בחודש.

מעבר לכך, עומדת YouPhone לחתום בקרוב על הסכם שיאפשר לה להציע שיחות מחו"ל לישראל. המחירים עליהם החברה הכריזה יעמדו על 70-180 אגורות לדקת שיחה מיעדיפ פופולריים דוגמת ארה"ב, בריטניה, גרמניה, רוסיה, תאילנד ומספר עשרות מדינות נוספות. במדינות האלה, מחיר ה-SMS יעמוד על 1 ש"ח. ביעדים אחרים, דקת שיחה תעלה 5.90 ש"ח והודעת SMS 2.90 ש"ח.

עוד בנושא:
גם הום סלולר השיקה לאחרונה פעילות וירטואלית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully