וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוט נכנסת לשוק הסלולר: מציעה חבילת 'הכל כלול' ב-89 ש"ח לחודש

14.5.2012 / 14:10

קרב הסלולר מתלהט: זמן קצר לאחר שהוכרזו שירותי גולן טלקום - יוצאת 'הוט מובייל' בהכרזה על חבילה זולה עוד יותר

קרב מחירים בשוק הסלולר: שעות ספורות לאחר שחשפה חברת גולן טלקום את הצעתה ללקוחותיה, שעיקרה חבילת דיבור וגלישה בלתי מוגבלת ב-99 ש"ח לחודש - מכריזה הוט על פעילות הסלולר שלה ומציעה מחיר זול יותר.

בהודעה שפרסמה החברה היא הציגה את "הוט מובייל" - רשת סלולרית חדשה בקידומת 053, המציעה גם כן שתי חבילות בלבד: למשתמשים רגילים/כבדים ולמשתמשים קלים.

הוט מובייל תגבה 89 ש"ח לחודש לתוכנית ללא הגבלה: שיחות, SMS ,MMS וגלישה סלולרית. למשתמשים קלים תציע החברה מסלול "לא דיברת – לא שילמת": 10 אגורות לדקה ולהודעת SMS (כרגע המחיר הזול בארץ), וללא תשלום חודשי קבוע.

לקוחות החברה שיטוסו לחו"ל יקבלו תעריפי שיחה ו-SMS זולים גם כן: בחיוג מארצות הברית ומאירופה, מוצע מחיר אחיד של 1 ש"ח בלבד לדקת שיחה ולשליחת SMS לארץ - ללא התחייבות מצד הלקוח וללא צורך ברכישת חבילת שימוש כלשהי.

בניגוד לגולן טלקום, תמכור הוט מובייל מכשירים - בהצעות מחיר זהות לכל הלקוחות. למצטרפים לרשת, אשר ברשותם מכשיר סלולרי, תעמוד האפשרות לרכוש כרטיס SIM בעלות חד פעמית של 39 ש"ח, וקבלת אותם התנאים של התוכניות הקיימות.

אתר האינטרנט של הוט מובייל יאפשר ללקוחות לבצע רכישה מקוונת. לאחר ביצוע רכישה טלפונית או באמצעות האתר, יגיע לבית הלקוח שליח עם ה-SIM או המכשיר, ויבצע שם את החיבור, ללא תשלום. המכירה באתר האינטרנט מתחילה היום, ובמרכזי המכירה ובמוקד הטלפוני היא תחל ביום רביעי. החברה תעמיד לרשות קהל לקוחותיה 19 מרכזי שירות בפריסה ארצית.

המתחרים הישירים: גולן טלקום, עם חבילה דומה

הבוקר הכריזה גולן טלקום על השקת השירות שלה, תחת הסלוגן "מספיק להיות פראייר". במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר (ב') בתל-אביב תקף בחריפות מנכ"ל החברה מיכאל גולן את מתחריו "הטייקונים" והבטיח מהפכה בעולם הסלולר.

החל מהיום אחר הצהריים תציע גולן טלקום באתר שלה הרשמה ללקוחות חדשים, שיקבלו מספרים תחת הקידומת 058. הרשת תתחיל לפעול בסוף חודש יוני. החברה תספק ללקוחות כרטיסי SIM עליהם יוכלו להפעיל אחת משתי חבילות:

- שיחות ללא הגבלה לכל הרשתות בארץ וכן לטלפונים נייחים ב-29 מדינות בחו"ל, הודעות SMS ללא הגבלה וקישוריות לאינטרנט ללא הגבלה (עד לרמת 2 ג'יגה – אז תואט הגלישה, אך לא ייגבה עבורה תשלום נוסף) תמורת תשלום גלובלי של 99 ¤ לחודש.

- 60 דקות שיחה, 60 הודעות SMS ו-10 מגה-בייט של גלישה תמורת 9.99 ¤ בחודש. החורגים מחבילה זו ישלמו 18 אגורות לדקה נוספת, אגורה אחת ל-SMS נוסף ו-9 אגורות למגה אחד נוסף של גלישה.

לקוחות גולן טלקום גם יוכלו להשתמש בטלפון שלהם בחו"ל במחירים זולים: דקת שיחה באירופה תעלה 35 אגורות ודקת שיחה בארצות הברית, אוסטרליה וניו-זילנד תעלה 99 אגורות – ללא צורך בחבילה או בהתחייבות.

שתי החבילות מוצעות ללא התחייבות. גולן טלקום לא תמכור מכשירים, אך היא הכריזה על הסכמים שחתמה עם הרשתות "באג: ו"בסט מובייל", שנועדו, לדברי גולן, "לתת אפשרויות לצרכן לקנות ולקבל תמיכה על המכשיר מנהריה עד אילת".


עוד בנושא:

- גולן טלקום מציעה: חבילת דיבור וגלישה ללא הגבלה ב-99 ש"ח לחודש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully