וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג רוצה שהמסך שלה יהיה הממיר שלכם

סמסונג הציגה את ליין מסכי הטלוויזיה החדש שלה, ועמו גם את הדור החדש של שירותי התוכן המקומיים שמגיעים למסכיה

המסכים של סמסונג מתמקדים בתוכן מקומי. סמסונג ישראל השיקה הבוקר (ב') את סדרת מסכי הטלוויזיה החדשה שלה בישראל, תוך התמקדות בעולם האפליקציות המקומיות (ביניהם גם אפליקציית וואלה!). בסמסונג גם אומרים כי בהמשך השנה צפוי להגיע לדור החדש של מסכי החברה תוכן מקומי שלא באמצעות אפליקציות צד שלישי, אלא כ-VOD של החברה עצמה.

מעבר לכך, החידושים הבולטים במסכי סמסונג החדשים – שחלקם זמינים רק לסדרות האיכותיות והיקרות יותר – הם שליטה קולית (בינתיים באנגלית, לא בעברית), שליטה באמצעות תנועות ידיים באמצעות מצלמה שמגיעה מובנית בחלק מהדגמים וכאביזר נלווה בדגמים אחרים, וזיהוי פנים.

אלה מתווספים אל ה-Smart Hub – עולם התוכן של סמסונג במסך הטלוויזיה, שנמצא כעת בדור הרביעי שלו מאז הכריזה החברה על המיזם האינטרנטי שלה עם יאהו בתערוכת CES 2009. אז היה זה היצע מוגבל של יישומים שסיפקה יאהו למסכי סמסונג, ואילו כיום מדובר בעולם תוכן עם ממשק פיתוח זמין וחנות אפליקציות.

מכשירי הדגל בסדרה החדשה הם מסך פלזמה בגודל 64 אינץ' מסדרת 8000 של החברה, שמחירו יעמוד על 26,990 ¤, ומסך LCD מאותה הסדרה בגודל 55 אינץ', שמחירו יעמוד על 19,990 ¤. המסכים האלה, שמצויידים במעבד כפול ליבה של החברה, כוללים גם אפשרות שדרוג למעבד.


וואלה! VOD - עכשיו גם במסכי סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully