וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר 'קדימה' ירד מהאוויר עקב חוב

עידו קינן

16.5.2012 / 11:00

ספקית האחסון של אתר קדימה מתלוננת על מוסר התשלומים של המפלגה, והורידה אותו מהאוויר. קדימה: "מדובר באי הבנה"

אתר האינטרנט הרשמי של "קדימה" הושעה הבוקר בעקבות חוב בן אלפי שקלים של המפלגה לחברת האחסון, כך נודע לוואלה! TECH. בעקבות הפניה, יצרה המפלגה קשר עם החברה והאתר הוחזר לאוויר.

ההשעיה מגיעה שבוע אחרי רצף האירועים החובבני שבמהלכם האתר לא עודכן בכניסת "קדימה" לקואליציה, והמשיך להציג דברים קשים שאמר היו"ר שאול מופז על ראש הממשלה בנימין נתניהו (זאת עד שהאתר הורד מהאוויר בצהריים והוחזר, כשדברי הביקורת הוסתרו או נמחקו).

אתר "קדימה" מתאחסן אצל ספקית האחסון הישראלית סוויטהום, שמארחת גם אתרים ממשלתיים ומוניציפליים, ביניהם אתר רשות הטבע והגנים והמועצה האיזורית חוף השרון. הבוקר, כאמור, הוסר אתר קדימה ובמקומו פורסמה ההודעה "Account for domain kadima.org.il has been suspended". ההשעיה בוצעה בעקבות חוב של אלפי שקלים, שלא שולם במשך מספר חודשים. בעקבות פניית וואלה! TECH לקדימה, המפלגה הודיעה לסוויטהום שתשלם את חובה, והאתר הושב לאוויר קצת אחרי עשר בבוקר, אחרי שהיה מושבת במשך כשעה.

בעלי סוויטהום, יוסטין גרינדאה, מסר בתגובה: "כחברת אינטרנט קטנה שנאבקת מול טייקוני תקשורת המקבלים אשראי אינסופי מהבנקים (נוחי סלקום דנקנר 013 הינה דוגמה מצוינת), אנו נחרדים מזה שמוסר התשלומים במשק, לרבות ניצול לרעה של חוק המע"מ, מתחיל מהמקום הכי גבוה. בין הלקוחות המפגרים בתשלומים או כאלה שמרשים לעצמם לשלם בצורת שוטף+ טונה של זמן ניתן למצוא רשויות מקומיות, כנסת ישראל, מפלגות ועוד. את כל אלה אנו נאלצים לממן הן בשירות והן בתשלום מעמ לפני פרעון החשבוניות. כשאנו מצידינו מפגרים בתשלומי מיסים, אנו נקנסים באלפי שקלים. מבקר המדינה החדש, מאחוריך!"

לטענת גורמים בקדימה מדובר בתשלומים מתקופתה של ראש קדימה הקודמת, ציפי לבני. לדבריהם, התחייבויות כספיות שלקח המנגנון תחת הנהגתה הביאו לגירעון של למעלה מ-30 מיליון שקלים. ?שאול מופז עסוק בימים אלה בין היתר גם בשיקום המפלגה ובהבראתה הכלכלית?, אמרו.

מ"קדימה" נמסר בתגובה: "בשל אי הבנה, האתר ירד מהאוויר לפרק זמן קצר. הנושא בא על פתרונו והאתר חזר לפעול כסידרו".


עוד בנושא:

- המפלגות מגיבות ברשת: 'חג חירות שמח' מקדימה
- הרשת הישראלית קוטלת את מופז, נוי אלוש במיקס חדש: "הוא שקרן"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully