וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירותנט לא ייתן שיעבדו עליכם

שירות חדש יעזור לכם לתקשר עם ספקי השירות השונים, ויאפשר גם להקליט את השיחה איתם מכל טלפון נייד ונייח

שירות ישראלי חדש נועד לעזור לכם לתקשר עם ספקי השירות השונים – מחברות הטלפוניה ועד לבנקים וחברות הביטוח. השירות, שהינו בעצם הרחבה של אתר דירוג השירותים Sherut.net, מושתת על אתר ואפליקציות סלולר שמטרתם ללוות את המשתמש לפני השיחה, במהלכה ואחריה. מאחורי Sherut.net עומד, בין השאר, דב מורן – מבולטי בתעשיית ההיי-טק המקומית.


בבסיסו של שירותנט עומד ממשק שמאפשר להקליט שיחות טלפון עם ספקי השירות, זאת ללא תלות במכשיר ממנו מתבצעת השיחה. הדרך בה זה נעשה היא ניתוב השיחה דרך המערכת של האתר – כך שהמשתמש מתקשר, בעצם, למספר ייעודי של שירותנט ולא למספר של הספקית – כשבסיום ההקלטה היא נשמרת על שרתי החברה וזמינה למשתמשים הן דרך אפליקציית הסלולר והן דרך האתר עצמו, כשניתן גם להוריד אותה.

בו בזמן, מספקת שירותנט שירותי תמיכה ללקוח לפני ואחרי השיחה, זאת באמצעות סוג של רשת חברתית ומידע רב אודות נותני השירותים. כך, למשל, יכולים הלקוחות לספר איזה מחיר קיבלו, להשוות תנאים עם אחרים, לשמוע שיחות של אנשים שהחליטו לשתף אותן באופן פומבי (אין שיתוף אוטומטי, כמובן) ולקבל מידע אודות פניות קודמות לחברה. לאחר השיחה, יכולים המשתמשים לדרג אותה, לשתף את השיחה עם אחרים ולסמן כי נושא השיחה נמצא בטיפול כדי לקבל תזכורת מהמערכת על כך בשיחות הבאות לחברה.

כל השירותים ניתנים ללקוחות בחינם, כשהמודל העסקי של החברה מבוסס על שיתופי פעולה עם נותני השירות. בשירותנט מבהירים כי לא מדובר במסירת פרטים אישיים של לקוחות, כי אם במתן מידע סטטיסטי שנועד לייעל את השירות עבור החברה ולהראות לה ממה הלקוחות כן ולא מרוצים, כמו גם מתן האפשרות לחברה לפנות ללקוחות באופן ישיר כשזה נדרש.

שירותנט
להורדת האפליקציה של שירותנט לאייפון ואייפד
להורדת האפליקציה של שירותנט לאנדרואיד

  • עוד באותו נושא:
  • שירותנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully