וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ICQ עדיין כאן: השיקה אפליקציה בעברית לאנדרואיד

23.5.2012 / 14:57

שירות המסרים המיתולוגי ממציא את עצמו מחדש על ידי אפליקציות סמארטפון המאפשרות שליחת SMS בחינם

תוכנת המסרים הוותיקה ICQ עדיין נמצאת עמנו, ולאחרונה היא אף ממציאה את עצמה מחדש. בחודש שעבר יצאה אפליקציה סלולרית של השירות למערכות ההפעלה iOS של אפל ואנדרואיד של גוגל, וכעת גם יוצאת גרסת אנדרואיד מעודכנת התומכת בשפה העברית.

המעבר של ICQ לתחום האפליקציות הסלולריות נועד פחות לנסות ולתחזק את שירות ההודעות החלוצי שלה, שבזכותו נמכרה ב-407 מיליון דולר לחברת AOL בשנת 2008, ויותר כדי להפוך אותה לשחקן בשוק אפליקציות ה-SMS החינמיות. בשוק זה בולטות כיום תוכנות דוגמת WhatsApp ו-Viber, המאפשרות לשלוח הודעות מיידיות בין משתמשים וכך לוותר על השימוש בהודעות SMS של המפעילה הסלולרית, שעולות כסף. באפליקציית ICQ ניתן דגש על שירות מסוג זה.

מגמה נוספת של ICQ החדשה היא להפוך למעין אגרגטור של שירותים חברתיים: התוכנה מתממשקת לפייסבוק ומאפשרת למשתמש לצרוך את הפיד שלו בה דרך ICQ. פייסבוק עצמה נכנסה לשוק אפליקציות ה-SMS כאשר השיקה אפליקציית סמארטפון נפרדת היועדת רק להעברת מסרים בין החברים – ולמעשה מתפקדת בצורה דומה ל-WhatsApp.

ICQ הייתה תוכנת מסרים מובילה בשנות ה-90, אך מאוחר יותר הפסידה את יתרונה למתחרותיה השונות, דוגמת המסנג'ר של מיקרוסופט והצ'אט של גוגל. עם זאת, עדיין יש לה מיליוני משתמשים ברחבי העולם. בשנת 2010 היא נמכרה על ידי AOL לחברת mail.ru הרוסית.

אפליקציית ICQ Messenger לאנדרואיד מוצעת להורדה בחינם בעברית, אנגלית, רוסית ובשפות נוספות. אפליקציית ICQ Messenger ל- iOS מוצעת להורדה באנגלית, רוסית ובשפות נוספות שעברית איננה אחת מהן. גרסת ה-PC של ICQ התומכת כעת בשליחת קבצים וסרטונים גם לטלפונים ניידים מוצעת להורדה חינם באתר.


עוד בנושא:

- AOL נפרדת מ-ICQ תמורת 188 מיליון דולר
- ICQ מנסה להשתלט על הרשתות החברתיות

  • עוד באותו נושא:
  • icq

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully