וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאבלו 3 שובר שיאי מכירות

4.7 מיליוני יחידות של דיאבלו 3 הגיעו לידי השחקנים ביום הראשון להשקת המשחק, חרף הבעיות הרבות בהשקה

דיאבלו 3 הוא משחק המחשב בעל קצב המכירות הגבוה ביותר מאז ומעולם. כותר התפקידים החדש של בליאזרד נמכר ב-3.5 מיליוני יחידות ביום ההשקה שלו, כשעוד 1.2 מיליוני שחקנים קיבלו את המשחק כאשר נרשמו למנוי שנתי של המשחק ההמוני World of Warcraft. בשבוע הראשון למכירת המשחק, נמכרו בסך הכל 6.3 מיליוני יחידות שלו.

בו בזמן, ההשקה המוצלחת לא הייתה נטולת תקלות, בלשון המעטה. כיוון שדיאבלו 3 דורש חיבור תמידי לשרתי בליזארד, התמודדו מיליוני השחקנים עם תקופות ארוכות בהן כלל לא יכלו לשחק. שרתי האימות קרסו במשך ימי ההשקה פעם אחר פעם, והשאירו משתמשים מתוסכלים שכלל לא רצו לשחק אונליין, אך לא יכלו גם לשחק במערכה לשחקן יחיד ללא האימות מול השרתים.

מנכ"ל בליזארד, מייק מוריאמה, התייחס להשקה באמרו כי בחברה" נלהבים שכל כך הרבה אנשים ברחבי העולם התרגשו מקניית המשחק, אך מצרים על כך שההכנות לא היו מספקות כדי לוודא שלכולם תהיה חוויה נטולת תקלות לאחר הרכישה." מוריאמה הוסיף ואמר כי בבליזארד "מחוייבים לספק למיליוני השחקנים של דיאבלו 3 חוויה נהדרת בעתיד, ומודים להם על התמיכה המתמשכת."


Diablo 3 הוא נצר לסדרת משחקים של בליזארד שהחלה את דרכה ב-1996, והציגה את אחד מלהיטי ה-hack'n'slash הראשונים. המשחק, כותר תפקידים בבסיסו, ויתר על דיאלוגים נרחבים ומשימות מסובכות לטובת אקשן בלתי פוסק.

  • עוד באותו נושא:
  • דיאבלו 3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully