וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאהו רוצה לשפר את הדפדפן שלכם

יאהו רוצה לשנות את הדרך בה אתם מחפשים מהמחשב והטלפון, באמצעות תוסף דפדפן בשם Axis שמציג חווית חיפוש חדשה

יאהו! מנסה לשנות את חווית החיפוש שלכם עם Axis. החברה השיקה הלילה (ד') תוסף לדפדפנים הקיימים - כרום, אקספלורר 9, פיירפוקס וספארי, שמטרתו להציג חווית חיפוש וגלישה טובה יותר. בנוסף, הציגה החברה גם דפדפן נפרד למערכת ההפעלה iOS עם ממשק Axis, זאת כיוון שאפל לא מאפשרת ליצור תוספים לגרסה הניידת של הדפדפן שלה, אך כן נותנת "לעטוף" את הדפדפן הסטנדרטי בממשק אחר.

מטרתו של Axis, שמשתמש במנוע החיפוש בינג לקביעת התוצאות שלו, היא להציג תוצאות חיפוש לא כרשימה של קישורים. תוצאות החיפוש של המנגנון הן ויזואליות, עם חלונית תצוגה מוקדמת של תוצאת החיפוש כחלק מהתוצאה עצמה. בנוסף, מאפשרת הפלטפורמה של Axis לשתף תכנים בין המכשירים השונים, ולסנכרן סימניות דרך הענן של יאהו!.

למה זה טוב?

הייתרון של Axis על מנועי החיפוש הרגילים הוא ביכולת להריץ חיפוש ישירות מהדף בו אתם נמצאים, בלי הצורך לעבור דרך עמוד חיפוש נפרד. סרגל חיפוש בתחתית הדף נפתח עם התוצאות כבר בעמוד בו אתם נמצאים, כך שניתן למצוא ולדלג ישירות אל הדף הרלוונטי הבא.

בשעות הראשונות להשקתו, סובל Axis ממספר בעיות. כך, לא ניתן להוריד את גרסת ה-Chrome שלו, גרסת אקספלורר לא ששה לעבוד ורק גרסת פיירפוקס עובדת יחסית ללא תקלות. כמו כן, לפחות בשעה זו - אפליקציות האייפון והאייפד של Axis אינן זמינות לקהל הישראלי. התוסף לדפדפן כן זמין לישראל.

Yahoo! Axis
Yahoo! Axis לאייפד ואייפון

  • עוד באותו נושא:
  • יאהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully