וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להפוך את האייפד לפטיפון

25.5.2012 / 12:15

והפעם: למצוא מלונות במחיר הנמוך ביותר, לעשות מהצבא רשת חברתית ולהפוך את האייפד לפטיפון

I Find Hotels - למצוא מלונות זולים

אפליקציית חיפוש והזמנת המלונות הזאת מאפשרת למשתמשים למצוא עד מאתיים מלונות באזור בו הם נמצאים בכל רגע נתון - וכמובן גם לחפש מלון לנסיעה עתידית. I find Hotels מבצעת חיפוש סימולטני באפליקציות הזמנות אחרות ב-AppStore דוגמת אלו של Booking.com, hotels.com ו- Agoda, ומציגה את המחירים השונים שהם מציעים - וכך מאפשרת לבחור את ההצעה הזולה ביותר ומייתרת את הצורך לחפש בכמה מקומות במקביל את הדיל הטוב ביותר.

הממשק נוח ומאפשר למיין את התוצאות לפי מחיר, מספר כוכבים וקירבה לשדה התעופה. ומכיוון שהאפליקציה מאפשרת להגדיר את המטבע המקומי של המשתמש - אפשר לוותר על חישובי "אז כמה זה יוצא בשקלים".

מחיר: חינם

להורדה

קיטבג - לעשות מהצבא פייסבוק

אם צרת רבים היא חצי נחמה – אז שירות צבאי או שירות מילואים היא לפחות נחמה וחצי. אפליקציית "קיטבג" מתפקדת הן כרשת חברתית המאפשרת לחיילים לעדכן בפייסבוק שלהם כמה שמרו, עשו מטבחים ובאופן כללי – טחנו, והן כארגונית.

כלומר: זה המקום לנהל רשימת חפצים שיש להביא אתכם לבסיס/לשטח/למטווח, לחשב כמה יעלו לכם המדים שאיבדתם במת"ש וגם לתכנן את החופשה ה"רגילה" הבאה שלכם. ויש גם אלפון צבאי עם מספרי טלפון שימושיים, ואפילו אפשרות לכתוב בלוג.


מחיר: חינם

להורדה

רולאן גארוס - להיות חלק מהתחרות, באייפון

הרולאן גארוס, הלו היא אליפות צרפת הפתוחה בטניס, תיפתח ב-25 במאי ותימשך עד ה-10 ביוני. יחד עם התחרות הושקה גם אפליקציה רשמית, המאפשרת ביקור וירטואלי ותלת-ממדי באצטדיון ובסביבתו, משחקים שונים בנושא (טריוויה וכדומה), חדשות, לוח זמנים וכאשר תתחיל התחרות עוד מספר ימים - שידור ישיר ממנה של התחרויות וקטעי וידאו.

האפליקציה גם מתממשקת לרשתות החברתיות ומאפשרת, למשל, לגלות מה צייצו על תחרות טניס זו או אחרת במהלך הטורניר.

מחיר: חינם

להורדה

Vinyl Tap - להפוך את האייפד לפטיפון

אם אתם מאלו שעדיין חשים נוסטלגיה לתקליט הווייניל הנושן - זוהי האפליקציה עבורכם. לא רק שהיא תשמיע את אלבומי המוזיקה השמורים לכם על המכשיר כאשר על המסך מתנוסס דמוי פטיפון - היא תנסה לשחזר את הצליל של המכשיר הנושן על ידי הוספת הרשרושים והשריטות של המחט. כדי להעביר שיר תצטרכו להרים את המחט ולהזיז אותה לשיר אחר וכדי להחליף צד - ובכן, תצטרכו להחליף צד. אפילו אפשר לנגן את ה"תקליט" במהירות הלא נכונה.

כך שאפשר לומר שמדובר בסימולטור אמין מאוד לפטיפון - בעידן בו מוזיקה פיזית היא דבר שהולך ונעלם.

מחיר: 1.99 דולר

להורדה

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully