וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרנדיפ, הרדיו של טוויטר - מגיע גם לפייסבוק

מיה אפשטיין

28.5.2012 / 17:03

השירות שמאפשר להפוך את הפיד בטוויטר לרדיו, נוחת בפייסבוק. יציע האזנה לשירים שפורסמו בפוסטים של חברים

סרנדיפ (Serendip) שירות מוזיקה ישראלי שהופך את הנעקבים בטוויטר לדי-ג'ייז ואת הפיד לרדיו - הרחיב את פועלו לפייסבוק בשבוע האחרון. במסגרת ההרחבה הזו יוכלו המשתמשים בשירות בפייסבוק להאזין לשירים שנאספו מפוסטים של חברים שלהם, כמו גם מעמודי להקות וזמרים אותם הם אוהדים ברשת החברתית. בנוסף תתאפשר האזנה לתוכניות רדיו שיפעלו בפייסבוק, דוגמת תוכנית המוסיקה האלטרנטיבית "הקצה" של איל "קוואמי" פרידמן ונדב רביד או לתוכנית הרדיו של לירון תאני שמשודרת באינטרנט.

Serendip, שעלה לאוויר בשנה שעברה, הציע עד כה קליפים מפוסטים של נעקבים בטוויטר, כמו גם לכאלו של עורכים מוסיקליים מוכרים בישראל כמו בועז כהן וגיא חג'ג'. השירות הוקם על-ידי שגיא בן-צדף ואסף עצמון וגייס השקעות מקבוצת האנג'לים של ג'ף פולבר ומגיגי לוי מנכ"ל 888 לשעבר.

"התחלנו בטוויטר כי זו רשת ציבורית מטבעה בה כל הציוצים גלויים, אבל פייסבוק זו רשת גדולה. אנשים שאוהבים מוסיקה משתמשים גם בפייסבוק ואנחנו מעוניינים לחבר אותם אלינו", הסביר שגיא בן-צדף מייסד השירות ל-TheMarker. הוא מציין כי היתרון של סרנדיפ בפייסבוק היא היכולת להיחשף לשירים שפרסמו כל החברים של המשתמש ברשת החברתית, מה שלעיתים קשה למצוא בשיטוט רגיל בפיד משום שפוסטים נדחקים לתחתית הרשימה או לא מופיעים בדף הבית.

לדברי בן-צדף יום לאחר העלאת גרסת הפייסבוק לאוויר נוספו לשירות ברשת החברתית כמה אלפי משתמשים. הוא מציין כי זמן השהות בסרנדיפ הוא 20 שעות שימוש בממוצע בחודש. בעתיד מתכננים בסרנדיפ ליצור גם אפליקציית מובייל לשירות.

  • עוד באותו נושא:
  • סרנדיפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully