וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסכים של סוני למדו עברית

סוני השיקה מסכים על תמיכה מלאה בשפה העברית, כולל מערכת עזר מובנית לפתרון תקלות. תוכן מקומי - יגיע בקרוב

מסכי סוני לומדים עברית. ישפאר – היבואנית המורשית של סוני בישראל, השיקה היום (ד') את סדרת המסכים החדשה של החברה, שכוללת לראשונה ממשק מלא בעברית. הממשק, שיהיה זמין מעכשיו במרבית הדגמים החדשים, מאפשר לא רק לנווט באמצעות תפריטים בעברית, אלא כולל גם מדריך הפעלה ותפריטי עזרה אינטראקטיביים בשפה העברית.

בנוסף, כוללים המסכים החדשים של סוני תמיכה בעברית גם באפליקציות שיש במסך. כך, אפליקציית הפייסבוק למסכי סוני תומכת תמיכה מלאה בשפה העברית, ובקרוב מתעתדים בחברה להשיק גם חנות אפליקציות מקומיות. בנוסף, עמלים כיום בישפאר גם על יצירת היצע תכנים מקומי של סוני עצמה, בדמות גרסה ישראלית למטריית השירותים Sony Entertainment Network. עם זאת, אין כיום לוח זמנים מוגדר להשקת חנות התכנים בישראל.

לסוני, יש לזכור, ייתרון על יצרני המסכים האחרים בכל הקשור להיצע התכנים, זאת כיוון שחוץ מהיותה יצרנית מסכים, סוני היא גם אחת מחברות המדיה הגדולות בעולם - עם היצע עצום הן בעולם תכני הוידאו והן בעולם המוזיקה. בו בזמן, נכון לעכשיו הייתרון הזה הוא פוטנציאלי בלבד עבור המשתמש הישראלי, זאת כיוון שהתכנים האלה טרם הושקו בישראל.

במקביל להשקת המסכים, השיקה ישפאר היום גם מבצע, שייערך עד ה-15 ביוני. במסגרת המבצע, תינתן על מסכי ה-LED החדשים אחריות של חמש שנים, והרוכשים יוכלו גם לקנות פלייסטיישן 3 במחיר של 999 ¤ או נגן בלו-ריי עם שני זוגות משקפי 3D (למסכים תומכים, כמובן) במחיר של 990 ¤.

  • עוד באותו נושא:
  • סוני
  • Smart Tv

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully