וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א 13: חכם יותר, פיזי יותר

אלקטרוניק ארטס הכריזה על Fifa 13 - משחק הכדורגל החדש בסדרת פיפ"א. בין השיפורים: אינטליגנציה מלאכותית ומנוע פיזיקלי

EA מציגה את פיפ"א 13 - מבטיחה את משחק הכדורגל החכם ביותר שהשיקה מאז ומעולם. ענקית המשחקים הודיעה על מספר חידושי מפתח שייכללו בגרסה הבאה של סימולטור הכדורגל השנתי שלה - Fifa 13, אשר צפוי להגיע לחנויות בספטמב הקרוב. בהתאם למסורת של פיפ"א, המשחק מפותח לכל הפלטפורמות האפשריות - פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, ווי, ויטה, המחשב האישי, פלייסטיישן 2, נינטנדו 3DS, סוני PSP, אייפון, אייפד, וטלפונים סלולריים. בולטת בהיעדרותה היא Wii U - הקונסולה החדשה מבית נינטנדו, שצפויה להגיע לחנויות השנה.


מעבר לתמיכה באביזר התנועה Move, עליה הכריזה סוני עוד לפני מספר חודשים, החידושים הבולטים ביותר בפיפ"א 13 הם האינטליגנציה המלאכותית והמנוע הפיזיקלי. ב-EA גורסים כי האינטליגנציה של השחקנים הנשלטים על ידי מחשב תהיה טובה יותר מאי פעם, ותאפשר לשחקנים לנתח מצבים דינמיים, לשתף פעולה בצורה טובה יותר כדי למוטט את ההגנה של האויב, וליצור הזדמנויות.

באשר למנוע הפיזיקלי, שנוצר "בהשראת ליאונל מסי", הוא צפוי לכלול מערכת דריבלים חדשה, שינוי כיון מהיר יותר של שחקנים, ומערכת שהופכת את התנהגות הכדור לריאליסטית יותר (וקשה יותר, כנראה). לחץ של ההגנה, מסלול הכדור ועוצמת המסירה קובעים את התנהגות הכדור ברגע הראשון בו השחקן המקבל לוקח אותו, זאת במקום מסירות כמעט-מושלמות שהיו נפוצות במשחקים הקודמים. מעבר לכך, גם מנוע ההתנגשויות בין שחקנים שופר, ואמור להיות ריאליסטי יותר.

מעבר לכך, מבטיחים ב-EA מצב קריירה משופר שמושפע מפידבק של משתמשים, יכולות אונליין חדשות ושיפורים גם בשירות המקוון EA SPORTS Football Club. במשחק גם יהיו יותר מ-500 קבוצות אמיתיות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פיפ"א 13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully