וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבע אפליקציות לאנדרואיד שלכם

והפעם: להזמין מונית בלחיצה אחת, לדעת מי המספר הלא מזוהה שמתקשר ולרכז את כל שירותי הענן במקום אחד

CallApp - לדעת מי מתקשר

יצרני הסמארטפונים הבינו כבר מזמן שכשאתם מקבלים שיחת טלפון, אתם רוצים לקבל את כל המידע על המתקשר עוד טרם עניתם לשיחה. ואכן, בשנה-שנתיים האחרונות הטלפונים החלו לספק מידע שכזה, תוך שאיבת מידע מרשתות חברתיות בעיקר. אפליקציה ישראלית חדשה שרוצה לשפר מאוד את התחום הזה היא CallApp.

האפליקציה נועדה לתת לכם את כל המידע האפשרי על המתקשר, ולא רק מרשתות חברתיות. למעשה, לא אכפת לאפליקציה אם מדובר אדם או בית עסק, אם זה מישהו שנמצא אצלכם בספר הטלפונים או לא - היא מחפשת את המספר הזה, ואת מי שעומד מאחוריו, בהרבה מאוד מקומות, כדי להציג לכם את המידע על המסך. לאחרונה, הגיעה האפליקציה לגמר תחרות ה-Disrupt של אתר טק קראנץ'.

מחיר: חינם

להורדה

GetTaxi - להזמין מונית בקליק

אם כבר באפליקציות ישראליות פופולריות עסקינן, שווה להזכיר גם את GetTaxi, שזכתה לא מכבר לגרסה חדשה הן באייפון והן באנדרואיד. מדובר, בעצם, בתחנת המוניות הוירטואלית הראשונה, שנותנת גם לכם וגם לנהגי המוניות כלי שנועד להקל על האינטרקציה. אתם מזמינים בלחיצת כפתור, מקבלים את הפרטים של המונית והנהג.

בגרסה החדשה ניתן לראות את המוניות שנמצאות בסביבה, יכולים לקבל זמן ומרחק משוער לנסיעה, ושיעור מדוייק למדי של זמן הגעת הנהג אליכם. וכמובן שיש גם שיתוף ברשתות חברתיות, אם אתם חושבים שלא מספיק אנשים יודעים לאן אתם נוסעים.

מחיר: חינם

להורדה

Evernote Hello - להצמיד שם לפרצוף

Evernote Hello היא אפליקציה מוזרה, אין טעם להכחיש זאת, אבל יחד עם המוזרות מגיעה גם המגניבות, ויש להניח שאנשים רבים ימצאו אותה שימושית. מדובר, בעצם, באפליקציה שמטרתה לאפשר לכם להצמיד שם לפרצוף של מישהו שפגשתם. זו גם הסיבה ל-Hello שבשמה.

האפליקציה מאפשרת לכם קודם כל לצלם את האדם שבדיוק פגשתם, ואז להכניס את פרטיו לסוג של ספר פרצופים. לאחר מכן, היא מאפשרת להציג צילומים של אנשים מאירוע ספציפי, או על פי פרמטרים אחרים, כדי שתוכלו לזכור מי היה האדם המעניין הזה איתו דיברתם.

מחיר: חינם

להורדה

Hojoki - כל הענן במקום אחד

בשנה-שנתיים האחרונות, אנו רואים יותר ויותר שירותי ענן בהם נוח לנו להשתמש. ולרוב השירותים האלה, יש אפליקציות משלהם. אך מה עם אפליקציה אחת שנותנת התראות מכל השירותים הפופולריים ומאפשרת לגשת לרובם ישירות דרכה? עכשיו יש כזאת, ושמה הוא Hojoki.

Hojoki מתחברת לגוגל דוקס, דרופבוקס, אוורנוט, גוגל רידר, דלישס, טוויטר, github ועוד שירותים רבים אחרים, ומציגה ממשק משותף להם. ועכשיו היא גם עובדת! היא קיימת עוד משנה שעברה, אבל עד הגרסה הנוכחית היא הייתה איטית ולא מאוד נוחה, ואילו בגרסה הזאת Hojoki עושה בדיוק את מה שהיא אמורה לעשות, ועושה את זה טוב.

מחיר: חינם

להורדה

  • עוד באותו נושא:
  • אנדרואיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully