וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טלוויזית אפל תכלול ממשק מהפכני"

3.6.2012 / 13:35

אנליסט אפל בכיר בטוח שהחברה תשיק טלוויזיה, ומעריך שמהפכנותה לא תגיע מהתוכן שיוצע אלא מממשק השימוש החדשני

טלוויזיה מבית אפל היא רק עניין של "מתי" ולא עניין של "אם", כך מצהיר ג'ין מאנסטר, אנליסט אפל בכיר בבית ההשקעות "פייפר ג'פרי". בראיון ל- Business Insider אמר מאנסטר שהדבר המהפכני במכשיר יהיה ממשק השימוש שלו – ולא שירותי התוכן אותם תציע בו אפל.

"אנו מאמינים שתוך חמש שנים לאפל תהיה מעורבות גבוהה בשינוי הדרך בה אנשים צורכים תוכן בטלוויזיה שלהם. אנחנו יודעים מהי נקודת הסיום – ערוצים המגיעים בנפרד ולא כחבילה, ושירות הקלטת תוכניות בענן מחשוב. אך זה ייקח זמן, ובעוד שאנחנו מאמינים שאפל תחדש את התוכן הטלוויזיוני המוצע עם השקת הטלוויזיה שלה – אנו צופים שההצעה ראשונית תהיה דומה למדי לתוכן הנוכחי של מזרים המדיה Apple TV (נטפליקס, אייטונס ובסופו של דבר – הולו)", אמר מאנסטר.

המרכז העיצובי של הסלון

האנליסט מאמין שטלוויזיית אפל תציע למשתמשים דרכים חדשות לחפש ולהקליט תוכן ולייצר אינטראקציה. היא תכלול את השירות הקולי "סירי" ותוכל לייצר אינטגרציה עם מוצרי צד-שלישי ומדריכי שידורים חיצוניים. הוא מעריך שחנות האפליקציות של החברה תכלול גם אפליקציות שיתאימו לטלוויזיה ותאפשרנה להקשיב דרכה למוזיקה ולשחק עליה משחקים – שיישלטו גם על ידי קול.

לגבי העיצוב אומר מאנסטר: "אנחנו מאמינים שהטלוויזיה של אפל תכלול רבים ממאפייני אפל הקיימים, כולל ציפוי אלומיניום ומינימום כבלים. אנו מצפים שעיצוב הטלוויזיה יהפוך אותה למרכז העיצובי של סלון הצרכן. אנו מצפים שהיא תהיה מסוג LCD, לאור המחיר היקר של מסכי OLED".

ומתי יושק המוצר, להערכת "פייר ג'פרי"? מאנסטר מהמר על החצי הראשון של 2013, ומעריך שהטלוויזיה תהיה בין הגדלים 42 אינץ' ל-55 אינץ' ותעלה בין 1,500 ל-2,000 דולר.


עוד בנושא:

- דיווח: אפל תשיק טלוויזיה ב-2012
- דיווח: אפל תשיק טלוויזיה

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully