וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייסר מציגה לראשונה: טאבלטים עם חלונות 8

4.6.2012 / 12:50

אייסר הכריזה על סדרת Iconia: מחשבי לוח בגודל 10.1 ו-11.6 אינץ' שיעבדו על מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט

בתערוכת קומיפוטקס הנערכת בימים אלה בטאייפיי חשפה חברת אייסר את הטאבלטים הראשונים העובדים על מערכת ההפעלה חלונות 8. ה-Acer Iconia W510 כולל מסך 10.1 אינץ' ויעלה 799 דולר, וה-Acer Iconia W700 כולל מסך 11.6 אינץ' ויעלה 999 דולר. שני הטאבלטים יושקו, ככל הנראה, בסתיו – אז תשיק רשמית מיקרוסופט את חלונות 8.

הדגם הראשון כולל תושבת מתפרקת למקלדת, הכוללת בתוכה גם סוללה. לדברי אייסר, כאשר משתמשים בטאבלט יחד עם התושבת – מתקבל זמן סוללה משותף של 18 שעות. התושבת אף מאפשרת להשתמש במכשיר בצורה דומה לשימוש בלפטופ, והיא יכולה גם לשמש כמעמד עבורו, עם אפשרות סיבובו ב-295 מעלות. כך ניתן יהיה להשתמש בו לצפייה בסרטים ללא אחיזה. הדגם השני כולל מסך ברזולוציה גבוהה, הסאונד שלו כולל דולבי, ויש לו כניסות USB, כניסות HDMI ומקום להכנסת כרטיס מיקרו SD וכרטיס SIM עבור תקשורת סלולרית. הוא יגיע עם "עריסה למטרות שונות" המאפשרת להזיז את המסך בזווית של 20 ו-70 מעלות. מעבר לכך לא חשפה אייסר עוד פרטים על מפרט שני המכשירים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חלונות 8 - גם באולטראבוק

אייסר היא אחת מיצרניות הטאבלטים הבולטות, והיא שואפת להגיע לנתח שוק של בין 10% ל-20%. לפני מספר חודשים השיקה את טאבלט ה-Iconia A510 הכולל ארבע ליבות ועובד על מערכת ההפעלה אנדרואיד – שמשך תשומת לב בשל עוצמתו וקיבל ביקורות טובות, כעת, כאמור, היא מתרחבת גם לטאבלטים העובדים על חלונות 8.

עוד חשפה אייסר בתערוכה גם שני מחשבי אולטראבוק העובדים גם הם על חלונות 8 – שניהם עם מסכי מגע, האחד בגודל 13 אינץ' והשני בגודל 11.6 אינץ'. שני הדגמים כוללים גוף מאלומיניום ומסכים ברזולוציה גבוהה, המתקפלים בזווית של 180 מעלות.


עוד בנושא:

- חלונות 8 זוכה לשם רשמי, ארבע גרסאות
- חלונות 8: רשמים ראשונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully