וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל, פייסבוק וטוויטר יוצאות במלחמה נגד הנוזקות

14.6.2012 / 12:40

החברות המרכזיות ביותר באינטרנט משתפות פעולה בקמפיין חדש שנועד לעורר מודעות ולהילחם בנוכלי רשת

גוגל, טוויטר ופייסבוק נמצאות בין ענקיות האינטרנט שיתנו את שמן וישתפו פעולה עם קמפיין שלא למטרת רווח המכוון להתמודדות עם מודעות פולשניות, נוזקות ועוד הונאות רשת.

הארגון StopBadware יצר שיתוף פעולה עם החברות הללו וחברות גדולות נוספות (AOL, למשל) כדי להקים את Ads Integrity Alliance ולבצע שורה של צעדים שמטרתם התמודדות עם נוכלי רשת. החברות המשתתפות בקמפיין התחייבו להקצות לו את כישוריהן המשותפים וניסיונן כדי לייצר המלצות למדיניות שתתמודד עם הבעיות הללו. הן גם יחלקו אחת עם השנייה מידע בנוגע לטרנדים בהונאות רשת, שיעזור לייצר "רשימה שחורה". מידע אודות אתרים בעייתיים, חברות לא אמינות והונאות שצוברות פופולריות יפורסם באופן קבוע. הארגון, מצידו, יפרסם מודעות שיחנכו גולשים בנושא ויקדמו את המודעות אליו.

"אף אחד לא יכול להתמודד לבד בעצמו עם איומי אינטרנט, אז אנחנו מקבצים ביחד מנהיגי תעשייה כדי להתמודד עם הבעיה בצורה משותפת", אמר מקסים וויינסטיין, מנהל הארגון. "מודעות רעות, דוגמת אלו שמפיצות נוזקות או מרמות משתמשים, גורעות מחוויית הגלישה ומאיימות על האמון ברשת", הצהיר אריק דייויס, מנהל מדיניות בינלאומית בגוגל. לדברי ארגון StopBadware, הקמפיין ישמר קשרים עם קובעי מדיניות וגורמי אכיפת חוק כדי לספק עצות, מודיעין ומידע שיעזור להתמודד עם התוקפים השונים.


עוד בנושא:

- גוגל הסירה מהחנות שלה אפליקציות שנחשדות כנוזקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully