וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מיקרוסופט תציג מחשב לוח מתוצרתה

15.6.2012 / 12:15

האם באירוע שתערוך בשבוע הבא תציג מיקרוסופט מחשב לוח העובד על מערכת ההפעלה 'חלונות 8', שיתחרה באפל - או באמזון?

מיקרוסופט תחשוף בשבוע הבא מחשב לוח מתוצרתה, שיתחרה באייפד - כך מדווח אתר TheWrap. החברה קבעה אירוע בלוס אנג'לס ביום שני הקרוב, בו, לפי הדיווח, תהיה הכרזה משמעותית. מקור המקורב למיקרוסופט אמר ל- TheWrap שמדובר בטאבלט.

כבר זמן מה מסתובבות שמועות שמיקרוסופט עומדת להשיק מחשב לוח שיעבוד על מערכת ההפעלה חלונות 8 – שמלכתחילה תוכננה עם אוריינטציה למסכי מגע. הערכה אחת היא כי הטאבלט יעבוד על גרסת Windows RT - אחת מגרסאות חלונות 8, שעוצבה לא להעמיס על המעבד. הערכה נוספת היא כי מיקרוסופט מכוונת לא לתחרות עם אפל, אלא בכלל לתחרות עם אמזון – ושהיא תשיק טאבלט פשוט וזול כמו הקינדל פייר. עוד אפשרות היא שהחברה תציג טאבלט חלונות 8 שבנתה עבורה נוקיה – איתה יש לה הסכם שיתוף פעולה נרחב.

אם אכן תשיק מיקרוסופט טאבלט מתוצרתה, תהיה זו התנהגות יוצאת דופן יחסית – שכן היא חברת תוכנה ענקית, אך חברת חומרה קטנה מאוד. עד היום לא הוציאה מיקרוסופט לשוק מוצרים פיזיים רבים. ניסיון עבר להתחרות במוצר חומרה נייד של אפל נכשל: ה-Zune של מיקרוסופט, תשובתה לאייפוד, מעולם לא זכה לפופולריות, ולאחרונה נודע כי החברה תפסיק להשתמש במותג זה.


עוד בנושא:

- דיווח: מיקרוסופט תרכוש את Yammer במיליארד דולר
- גם הוטמייל עולה על המטרו
- מיקרוסופט מציגה יתרון עצום עם ה-SmartGlass

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully