וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדור הבא של האקסבוקס רוצה להיות "הקופסה היחידה שאתם צריכים בסלון"

17.6.2012 / 12:50

מסמך שנחשף מלמד שהדור הבא של האקסבוקס יתמוך בתלת-ממד מובנה, יגיע עם משקפיים וידע גם להקליט מהטלוויזיה

מסמך של מיקרוסופט שנכתב ב-2010 והגיע כעת לידי אתר The Verge מלמד כי קיים סיכוי גבוה שהדור הבא של קונסולת האקסבוקס תצא ב-2013, ותיקרא XBOX 720. המסמך מדבר על שיפורים כגון משקפיים חכמים, אפליקציות וממשק מטרו.

המכשיר החדש אמור להיות מהיר פי 6 מהנוכחי, ומיקרוסופט תעצב אותו כך שיוכל לפעול על מעבדים שונים. במסמך מתארת מיקרוסופט את הדרך בה תבדל את האקסבוקס ממתחריו: תמיכה בבלו-ריי, תלת-ממד מובנה, רזולוציה גבוהה, משקפיים, אפליקציות וחיישנים ועזרי תמיכה. הוא ישווק כ"הקופסה הבידורית היחידה שאתם צריכים בסלון", שכן ייכללו בו גם אפשרויות הקלטה מהטלוויזיה וממשק חלונות 8 שינהל את כל הפיצ'רים.

באילוסטרציה המצוירת של המכשיר במסמך הוא נראה יותר כמכשיר DVD או ממיר כבלים מאשר כקונסולת משחק. התימחור שלו, לפי המסמך, הוא 299 דולר. במסמך מובאת ההערכה שהוא יהיה בשוק כעשר שנים וימכור 100 מיליון יחידות.

לשחק בקינקט עד ארבעה אנשים

מוצר נוסף עליו מדבר המסמך הוא הדור הבא של הקינקט. "קינקט 2 " אמור, לפי המסמך, להוות שיפור מהותי מזה הנוכחי. מיקרוסופט מדברת על דיוק גבוה יותר, זיהוי קולי משופר, תמיכה בארבעה שחקנים במקביל, מצלמת RGB משופרת וחומרת עיבוד מיוחדת.

מיקרוסופט גם שוטחת במסמך מפת דרכים למשקפי קינקט – ככל הנראה פרויקט מחקר עליו היא עובדת. לא מצוין רבות אודות החומרה של המכשיר, אך המשקפיים אמורים לתמוך בוויי-פיי וברשת הדור הרביעי ולשלב מציאות רבודה (augmented reality) בדומה לפרויקט המשקפיים עליו עובדת גוגל בימים אלה. במסמך נרשם שהמשקפיים יצאו לשוק ב-2014, ולא לצד האקסבוקס 720.


עוד בנושא:

- דיווח: מיקרוסופט תציג מחשב לוח מתוצרתה
- מיקרוסופט מציגה יתרון עצום עם ה-SmartGlass

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully