וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מיקרוסופט תשיק הלילה מתחרה ל'קינדל פייר'

18.6.2012 / 11:42

לפי דיווחים, מיקרוסופט תציג הלילה מחשב לוח לצריכת תוכן, זאת בשיתוף פעולה עם ענקית הספרים בארנס & נובל

הלילה (שעון ישראל) ייערך בלוס אנג'לס האירוע הסודי של מיקרוסופט (מקום האירוע טרם פורסם) בו היא אמורה לחשוף מוצר שהיא עדיין אינה מגלה את מהותו. הבלוג הטכנולוגי טק קראנץ' מחזק את השמועות שנפוצו בשבוע שעבר שמדובר במחשב לוח, ומוסיף שלפי מקורותיו תשיק החברה מחשב לוח/קורא אלקטרוני בשיתוף עם רשת הספרים בארנס & נובל. המכשיר יהיה ממוקד לאספקת בידור – בדומה לטאבלט הקינדל פייר של אמזון – שהוסיף לשוק מחשבי הלוח פלח של מכשירים זולים ופשוטים שלמעשה מסובסדים על ידי היצרנית – ששואפת להרוויח כסף משירותי התוכן המוצעים בו. בארנס & נובל כבר הציבה אלטרנטיבה ל"קינדל פייר", עם ה"נוק טאבלט", הבנוי על אותו עקרון. כעת, כך נראה, יושק מוצר דומה – שיעבוד על מערכת הפעלה של מיקרוסופט.

בטק קראנץ' מסיקים שלא מדובר בטאבלט "רגיל" המבוסס על חלומות 8 מכיוון שאם כך היה "ההכרזה לא הייתה מתקיימת בלוס אנג'לס ולא בשלב מוקדם כל-כך. הודעה בסגנון הזה צורחת 'ועידת מפתחים'". בבלוג מעריכים גם שהטאבלט יהיה המוצר הראשון שאינו אקסבוקס שבכל זאת תומך ביכולות הזרמת מדיה של אקסבוקס (שירות הווידאו נטפליקס, למשל).

מיקרוסופט ובארנס & נובל כבר הודיעו על שיתוף פעולה אסטרטגי באפריל, כאשר השקיעה מיקרוסופט 300 מיליון דולר בעסק משותף לשתיים. האירוע הלילה יהיה ההצגה הראשונה של תוצר שיתוף הפעולה בין שתי החברות.


עוד בנושא:

- דיווח: מיקרוסופט תציג מחשב לוח מתוצרתה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully