וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציית אבוקדו מחזקת את מערכת היחסים הזוגית

מיטל רוזנבוים

21.6.2012 / 15:09

אפליקציה חדשה מחזקת את מערכת היחסים הזוגית על ידי שיתוף רשימת מטלות, תמונות, הודעות ואמוטיקונים

בעיות בתקשורת עם בן או בת הזוג? נסו את אבוקדו. היישום החדש של ג'נה בילוטה וכריס וות'רל, יוצאי גוגל שנפגשו כשעבדו שניהם על קורא ה-RSS של גוגל, הוא יישום לשיפור התקשורת הזוגית שנוצר על ידי וות'רל ובילוטה גם כדי לשפר את התקשורת ביניהם, כזוג נשוי. היישום, שגייס בפברואר האחרון 1.3 מיליון דולר בסבב גיוס שכלל את בייסליין ונצ'רס, ג'נרל קטליסט, לייטספיק ונצ'רס, מייסד פידברנר סטיב אולצ'ווסקי ומפיק הטלוויזיה גרג ייטאנס, זמין לאייפון ולאנדרואיד תמורת 1.99 דולר, ובאתר החברה בחינם.

היישום מנסה לחקות את הדרך בה בני זוג מתקשרים אחד עם השני באופן טבעי, ובמסגרת כך מאפשר למשתמשיו יצירת רשימת מטלות זוגית משותפת, העלאה של תמונות לשיתוף אחד עם השני, משלוח הודעות פרטיות, הערות חשובות, ואמוטיקונים שהם תמונות של בני הזוג, במקום ציורים אנונימיים. שם היישום, מסביר וות'רל, נובע מכך שעצי אבוקדו נושאים פרי רק כשהם גדלים ליד עצי אבוקדו אחרים.

בתור מפתחים שהם גם משתמשים, וות'רל ובילוטה מכירים את הבעייתיות שבשיתוף תוכן שנועד לעיני בן או בת הזוג בלבד, ברשתות החברתיות המסורתיות. היישום שלהם נועד לפתור את החשש מכך שתוכן יגיע בטעות ליעד הלא נכון. לכן, היישום מתבדל ממתחריו באמצעות הצפנה מתקדמת וזיהוי באמצעות סיסמא זוגית משותפת שממזערים את הסיכוי שאחרים יוכלו לקרוא את התוכן הפרטי של בני הזוג. כשהם בטוחים באמינות כלי התקשורת, טוען ווית'רל, בני זוג משתפים יותר מידע אחד עם השני.

  • עוד באותו נושא:
  • אבוקדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully