וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופכים את האייפד לסוס עבודה

המקלדת האולטרה-דקה של לוג'יטק לאייפד טובה מספיק כדי לענות על כל צרכי הכתיבה שלכם, בלי שתצטרכו להשתמש במחשב

כבר יותר מ-25 שנה יושבת לוג'יטק בשולי תעשיית המחשוב האישי. אלה שוליים רחבים, ולוג'יטק תופסת חלק ניכר מהם - נזהרת מלהכנס עמוק ולהציע מחשבים משלה, אך לא מהססת לנסות ולחדש בתחומי האביזרים הנלווים. לפעמים זה לא מצליח (קופסת ה-Google Tv של החברה, למשל), אך החברה עדיין נחשבת לאחת היצרניות הגדולות והחשובות של ציוד כמו עכברים ומקלדות.

עם השקת הקטגוריה של מחשבי לוח לפני כשנתיים, החליטה לוג'יטק שיש לה מה לתרום גם כאן. היא השיקה רמקולים, מעמדים, אפילו ג'ויסטיק אותו מצמידים לטאבלט כדי שיהיה נוח יותר לשחק. לטאבלטי אנדרואיד לוג'יטק אפילו השיקה עכבר מיוחד. אך שני המוצרים המעניינים ביותר שיש ללוג'יטק בתחום הזה הם מקלדות אייפד. הראשונה שבהן, ומושא הביקורת להיום, היא ה-Ultrathin Keyboard Cover. את השניה, Solar Keyboard Folio, נסקור בקרוב.

לא משהו ככיסוי

"מכסה המקלדת האולטרה-דק" הוא תיאור טוב למה שאתם מקבלים במקלדת הזו. כשהיא איננה בשימוש, היא מתפקדת כמכסה שנצמד אל המגנט בצידו השמאלי של המכשיר. וזה נראה מעולה - המכסה אמנם מוסיף עובי לאייפד, אך מדובר בכמה מילימטרים בודדים, ועיצוב המכסה דומה מאוד לזה של האייפד עצמו, כך שהשילוב ביניהם נראה יפהפה.

הבעיה היחידה היא שהתפס המגנטי אולי טוב מספיק כדי להחזיק את המכסה במקום, אך המגנטים שלו לא באמת חזקים מספיק כדי לאפשר לכם לשכוח שמדובר בשתי יחידות נפרדות. לא מאוד קשה להפריד אותן, גם עם יד אחת, מה שאומר שאסור לכם לסמוך על כך שהמכסה יגן על האייפד אפילו סתם כשהם בתיק. וכך, לא באמת מומלץ להסתובב עם השילוב של האייפד והמקלד אלא אם הם נמצאים בנרתיק מגן ייעודי או בתא צר שמיועד לטאבלטים.

מעולה כמקלדת

אך השימוש העיקרי ב"מכסה המקלדת האולטרה-דק" הוא, ובכן, לצרכי כתיבה. שקע מעל לשורת המקשים העלינה מאפשר לשים את המקלדת בנוחות (וכיוון שגם בשקע יש מגנט, במצב כתיבה אופקי האייפד מחובר באמצעותו למקלדת). המקלדת מתקשרת עם המכשיר בבלוטות', ובלוג'יטק מבטיחים חצי שנה של פעילות על הטענה מלאה אחת, אם בממוצע אתם משתמשים במקלדת שעתיים ביום.

בכל הקשור לתפקוד המכזה הזה כמקלדת, מדובר כאן באחד ההישגים המרשימים ביותר שראינו אצל לוג'יטק בזמן האחרון. זו מקלדת נוחה להפליא, עם מקשים קשיחים שמגיבים היטב ללחיצה. וכיוון שבניגוד למקלדות טאבלט אחרות כל המקשים כאן מופרדים, היא מתאימה היטב לאנשים שצריכים אותה בשביל הקלדה עיוורת.

הדבר היחיד אליו אתם תצטרכו להתרגל הם קיצורי הדרך הייחודיים של המקלדת, השונים מעט ממה שאתם כנראה מכירים. כך, החלפת השפות מתבצעת באמצעות הקיצור fn+2, ומסך החיפוש הוא fn+1. בו בזמן, ניתן להשתמש גם בקיצורי המערכת הרגילים של iOS, שזהים לאלה של המק - cmd+c להעתקה ו-cmd+v להדבקה, למשל


אחרי שימוש של מספר שבועות במקלדת, ניתן להגיד בפה מלא כי היא אחת המקלדות הניידות הטובות ביותר שפגשנו. היא לא קטנה מדי, נוחה מאוד ומאפשרת לכתוב על האייפד בקצב הדומה לכתיבה על מקלדת של לפטופ רגיל. החסרון היחיד בה נובע ממגבלת העובי - אם תשימו את האייפד בצורה אנכית, כשהצד שתקוע בשקע הוא לא כולל מגנט, האייפד לא יושב טוב מספיק

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הופכת את האייפד למכשיר יצירה

עבור אנשים שרוצים להפוך את האייפד לכלי עבודה, כזה שבעזרתו אפשר לערוך ולכתוב מסמכים, המקלדת הזו היא פתרון מעולה, ששווה את 99 הדולרים אותם מבקשים עליה בארה"ב. לישראל היא עדיין לא הגיעה, מה שהופך אותה לפחות אטרקטיבית עבור כותבי עברית, אך אם אתם מסוגלים להדפיס בהדפסה עיוורת או לא נרתעים מלשים מדבקות עברית עליה, אין שום בעיה להשתמש בדגם שנקנה בחו"ל גם בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully