וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארמוויל 2 בדרך, עם מימד נוסף

חברת Zynga חשפה את פארמוויל 2, כמו גם מערכת חברתית חדשה עם משחקים מרובי משתתפים בין פלטפורמות שונות

זינגה מציגה משחקים חדשים, חושפת מנגנונים שמטרתם לחבר בין משתמשים במכשירים שונים. באירוע השנתי הגדול שלה, חשף מנכ"ל חברת המשחקים Zynga (המפתחת של פארמוויל ו'זינגה פוקר', בין השאר) מארק פינקוס כמה מהכותרים הגדולים של החברה לשנה הקרובה, ביניהם גם Farmville 2, והציג מערכת אונליין שתאפשר לאנשים המשחקים על פלטפורמות שונות לשחק יחד ולתקשר אחד עם השני.


החידוש הגדול בפארמוויל 2 הוא מעבר למנוע משחק תלת מימדי, שמאפשר לשחקנים לסובב את עולם המשחק. מעבר לכך, מוכנים בזינגה לומר רק כי למשחק יש "יותר אלמנטים חברתיים, ויותר מנגנוני יצירה". "היבולים שלכם מאפשרים ליצור פריטים, בהם תשתמשו כדי ליצור פריטים נוספים" אמר לרשת BBC סמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה קאדיר לי. מעבר לפארמוויל 2, תנסה זינגה להתחרות בסדרת "סימס" של EA עם The Ville, שמטרתו לנהל את חיי היום-יום של אנשים וירטואליים; ותשיק משחק חדש, ChefVille, שיאפשר לשחקנים לנהל מסעדות.

זינגה מחפשת חברים

חוץ ממשחקים, תשיק Zynga בקרוב את "Zynga With Friends" - מערכת שמטרתה לתת לאנשים שמשחקים בכותרי זינגה ובכותרים של שותפותיה לתקשר ולשחק עם חבריהם גם אם אלה משחקים דרך פלטפורמה אחרת. נזכיר כי משחקי זינגה מפוזרים בין האתר שלה, פייסבוק, גוגל+, iOS ואנדרואיד.


כבר היום מציגה החברה בפייסבוק וב-zynga.com את Zynga Message Center - מערכת שמאפשרת לכם לראות אילו מחבריכם משחקים עכשיו, ומה הם עושים במשחק. המנגנון הזה יגיע כעת גם לפלטפורמות האחרות, עם אפשרויות חדשות כמו משחקי אונליין בזמן אמת מול חברים שמשחקים על מכשיר אחר, צ'טים קבוצתיים ואפשרויות נוספות. לא רק זינגה תוכל לשלב את החידושים במשחקיה, כי אם כל מפתח משחקים שיהיה מוכן להציע את משחקיו דרך זינגה ופייסבוק.

עוד בנושא זינגה:
זינגה רכשה את יצרנית Draw Something

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully