וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לתקלה באינסטגרם, השירות חזר לפעול

אינסטגרם חוזרת לפעול. כחצי יממה לאחר שסופת ברקים גרמה לתקלה בשרתי אינסטגרם, הרשת החברתית שוב עובדת

לא הצלחתם לגשת לאינסטגרם עד לשעות הערב? תאשימו את סופות הברקים שמשתוללות בצפון מדינת וירג'יניה. שירות התמונות הפופולרי חווה היום (ש') בעיות גישה יחד עם שירותים נוספים, דוגמת נטפליקס ופינטרסט. המשותף לשלושתם: הסתמכות על שירותי הענן של חברת אמזון, לה חוות שרתים גדולה בוירג'יניה. ועל פי דו"ח המצב העדכני של אמזון, בחוות השרתים הזו עודנה קיימות בעיות אספקת כוח. בו בזמן, לא נראה כי קיים איבוד מידע כלשהו - חשבונות המשתמשים חזרו עם ארכיון התמונות שלהם במצב תקין.


בזמן שנטפליקס ופינטרסט כן היו זמינים עוד מהצהריים, אינסטגרם חווה בעיות קשות וחזר לפעול רק עכשיו. הבעיה הגדולה עם הפסקות שירות בשירותים המוניים דוגמת אינסטגרם אינה בדקות בהן השרתים לא עובדים, אלא בהקמת המערכת לאחר שהחשמל חוזר, תוך התמודדות עם העומס שנוצר בעקבות משתמשים שמנסים לגשת אל השירות.

העדכונים האחרונים של אמזון בנושא גורסים כי החברה תיקנה את רוב הבעיות בחוות השרתים, אך עדיין עובדת על הקמה מחדש של חלק מהציוד. למי שעדיין חושב על אמזון כעל חנות אינטרנטית גדולה, נסביר כי ב-2002 השיקה החברה את Amazon Web Services - שירותי ענן עבור בוני אתרים ושירותי רשת.

כיום החלק המרכזי בהיצע של אמזון הוא EC2 - מערכת שמאפשרת לכל המעוניין להשכיר כוח עיבוד, ובכך לבנות מחשב וירטואלי שיבצע את העבודה הנדרשת מהענן. חברות אינטרנט רבות מסתמכות על השירות הזה היום, מה שמצד אחד מקנה זמינות גבוהה - השרתים של אמזון נופלים לעיתים רחוקות מאוד, אך מצד שני כשיש בעיה, היא משפיעה על מספר שירותים בו זמנית.

עדכון ראשון: 13:21

עוד בנושא אינסטגרם:

אינסטגרם לאייפון: מהיר יותר, נוח מהר
תערוכת האינסטגרם: מה מצלמים מיקי חיימוביץ' ועברי לידר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully