וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני רוצה שתשחקו בענן

סוני רכשה את Gaikai - חברה שמאפשרת לאנשים לשחק במשחקי מחשב וקונסולות בלי הצורך במחשב או קונסולות

סוני רוצה לשחק בענן. חברת הענק, שחטיבתה הרווחית ביותר היא עודנה זו של הפלייסטיישן, מתכוננת ליום המחר ורוכשת את חברת Gaikai ב-380 מיליוני דולרים. Gaikai היא אחת החברות המובילות בעולם בתחום משחקי הענן.

מדובר בתחום חדש יחסית, בו פועלות חוץ מ-Gaikai גם Onlive האמריקאית ו-Playcast הישראלית. מטרתו הוא לאפשר להשתמש לשחק במשחקים על גבי כל מסך, כשכל העיבוד נעשה בשרתים מרוחקים. המשתמש מקבל את הוידאו, ו"מוסר" דרך האינטרנט את הפקודות אותן הוא מבצע באמצעות המקלדת או השלט. הפתרון הזה מייתר צורך בכוח עיבוד אצל המשתמש – ניתן לשחק במשחקים שדורשים מחשבים חזקים גם על מחשבים חלשים מאוד או אפילו טאבלטים.

בשנה האחרונה, קיימת חרושת שמועות על כך שהדור הבא של קונסולות המשחק – ובראשן פליסטיישן ואקס-בוקס, יתמוך במשחקי ענן. הרכישה של Gaikai מעוררת מחדש את השמועות האלה. בנוסף, תוכל החברה להשתמש בשירות כדי להביא את משחקי פלייסטיישן גם אל מסכי הטלוויזיה שתומכים בשירותי "טלוויזיה חכמה", ללא הצורך בקונסולה ביתית. בחודש יוני האחרון, הודיעה סמסונג כי היא תשתף פעולה עם Gaikai על מיזם דומה, של הבאת משחקים ל-SmartTV שלה, אך לא ברור מה קורה עם המיזם הזה לאור המהלך של סוני.

עוד בנושא:

העתיד נמצא בענן - גם עבור האייפון
וואלה! TECH בתערוכת המשחקים E3

  • עוד באותו נושא:
  • סוני
  • Gaikai

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully