וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל מצליחה להוריד את גלקסי נקסוס מהמדפים

טלפון הדגל של גוגל, גלקסי נקסוס, ירד מהמדפים בארצות הברית לאחר נצחון של אפל על גוגל וסמסונג בבית המשפט

אפל הצליחה לעצור את מכירת גלקסי נקסוס בארה"ב. גוגל הורידה את אפשרות הקניה של טלפון הדגל שלה (המיוצר על ידי סמסונג), גלקסי נקסוס, מהאתר הרשמי שלה, לאחר שאפל זכתה בצו מניעה זמני למכירת המכשיר בזמן שהתלונה שלה על הפרת פטנטים נמצאת בהליך שיפוט. איסור המכירות החל לאחר שאפל הפקידה שטר ערבות של כ-96 מיליוני דולרים - סכום מתוכו ישולם כסף לסמסונג וגוגל אם בית המשפט יפסוק לטובתן.


שופטת בית משפט מחוזי בארה"ב, לוסי קו, החליטה שלא לעכב את ביצוע הצו, בטענה שלאפל יש קייס חזק מדי בתביעה נגד סמסונג, ולכן ניתן לטעון שהעמדתו של גלקסי נקסוס על המדפים הוירטואליים פוגעת באפל. גוגל וסמסונג, מצידן, מכינות עדכון תוכנה למכשיר שמטרתו לשנות את הגזרה, על ידי שינוי מנגנונים עליהם אפל תובעת, ובראשם חיפוש אוניברסלי ברחבי המכשיר והאינטרנט עם תיבת חיפוש משותפת. מעבר לכך, דיווח בוול סטריט ג'ורנל גורס כי החברות הולכות לערער על הפטנט עצמו, ותבקשנה לבחון אותו מחדש.


גלקסי נקסוס, שהושק בסתיו שעבר, הוא הדור השלישי בטלפוני נקסוס מבית גוגל - מכשירי דגל אותן יוצרת אחת משותפות החברה כדי להדגים גרסאות חדשות של מערכת ההפעלה אנדרואיד. הטלפון, שיוצר על ידי גוגל, היה הראשון שהושק עם אנדרואיד 4.0, והראשון שצפוי לקבל גם את הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה - אנדרואיד 4.1 שהוצגה בשבוע שעבר. במקביל להכרזה, הורידה גוגל את מחיר המכשיר מ-400 ל-350 דולרים.

עוד בנושא:

גוגל הכריזה על גרסה חדשה למערכת ההפעלה אנדרואיד
בזמן שאפל הולכת אחר הגלקסי נקסוס, נוקיה מסתכלת על נקסוס 7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully