וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך יראה העולם דרך משקפי גוגל?

8.7.2012 / 14:38

בסרטוני תדמית חדשים למשקפיים החכמים שלהם, מנסים להעביר בגוגל את חווית השימוש במשקפיים: איך יראה גידול תינוק או צניחה חופשית במציאות החדשה שלהם?

הכירו את לטיטי גיינו, אשתו של עובד גוגל. היא חולקת אתכם את סיפורה כאם טרייה שמנסה לתפוס כל רגע מיוחד בחייו של התינוק שלה ולשתף אותו עם המשפחה שלה בצרפת דרך תמונות, צילומי וידאו וצ'אט הווידאו של גוגל פלוס. זה התיאור לסרטון החדש שהעלו אנשי גוגל ליוטיוב כדי לפרסם את המשקפיים החכמים שלהם. המשקפיים המדוברים הוצגו לראשונה באופן רשמי לפני כשבועיים בוועידת המפתחים של גוגל, כשבין יתר היכולות שלהם, הם כוללים מצלמה שמאפשרת לצלם את העולם כאילו דרך העיניים של המרכיב אותם.

בסרטון נוסף שנחשף שם ניתן לראות כיצד תראה צניחה חופשית דרך המשקפיים

כאשר גוגל הודיעה לראשונה על פרויקט משקפי המציאות הרבודה שלה היא פרסמה סרטון שמתאר את השימוש העתידי בהן. הסרטון הזה נראה דמיוני, כמעט אוטופי. בין השאר, המשתמש במשקפיים מנהל דרכן שיחות וידאו עם חברתו, מקבל עדכוני GPS על המיקום של חברו ורואה מפה שמסבירה לו בדיוק איך להגיע למדור ספרי המוזיקה בחנות הספרים בה הוא נמצא.

ולמה שתעניין אתכם תמונה של ילד? כי את התמונה הזו צילם סבסטיאן ת'רון, מנהל פרוייקט המשקפיים של גוגל, והם צולמו באמצעות האבטיפוס של המשקפיים החכמים שלה, המצוידים במצלמה ובמסך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully