וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצלמת העל של נוקיה בדרך לחלונות

טכנולוגיית Pureview שאפשרה לנוקיה לשים מצלמת 41 מגהפיקסל בטלפון סלולרי תגיע גם לסדרת מכשירי Windows Phone של החברה

טכנולוגיית ה-Pureview, שאפשרה לנוקיה להכניס מצלמת 41 מגהפיקסל לתוך טלפון סלולרי, תגיע לגם לסדרת מכשירי לומיה של החברה "ממש בקרוב", זאת על פי סמנכ"ל קשרי מפתחים של נוקיה ריצ'רד קריס אשר התראיין לאתר Neowin. נזכיר כי לומיה היא סדרת מכשירי Windows Phone של החברה - פרי שיתוף פעולה אסטרטגי בין נוקיה לבין מיקרוסופט, אשר נרקם בשנה שעברה.

בתקופה הקרובה, צפוייה נוקיה להציג מכשירי לומיה חדשים יחד עם Windows Phone 8 - הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה הסלולרית מבית מיקרוסופט, והראשונה שאף תתמוך בשפה העברית. קריס לא הרחיב על האם כבר אז נראה את Pureview מגיע למכשיר לומיה. יש לזכור כי הסיבה לכך שמכשיר ה-Pureview הראשון מתבסס על מערכת ההפעלה סימביאן היא שנדרשו חמש שנים כדי לפתח אותו, ובנוקיה העדיפו להוציאו לשוק בתערוכת הסלולר הגדולה שנערכה בברצלונה בחודש פברואר, ולא לחכות עד אשר יותאם למערכת ההפעלה החדשה.

מצלמה הפכה השנה לכלי דיפרנציאציה חשוב בתחום הסלולר. גם נוקיה וגם HTC הציגו טלפונים עם דגש על צילום, כשסמסונג אמנם לא משווקת את גלקסי S3 כטלפון-מצלמה אך אין ספק כי מדובר במכשיר עם אחת המצלמות הטובות ביותר בשוק. בו בזמן, רק לנוקיה יש כיום גישה לטכנולוגיה שמאפשרת להכניס חיישן-על מהסוג של Pureview לתוך טלפון סלולרי.

עוד בנושא נוקיה:

נוקיה טוענת: "טאבלט נקסוס 7 משתמש בפטנטים שלנו ללא אישור"

נוקיה תסגור מפעלים ותפטר 10,000 עובדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully