וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש אפליקציות חדשות לאייפון ולאייפד שלכם

10.8.2012 / 12:20

לדעת מה קורה באינסטגרם שלכם, לשלב תמונות, לייצר קליפים, וגם לגלוש בוויקיפדיה בצורה חדשה

Instafy - לדעת מה קורה באינסטגרם שלכם

אינסטגרם היא אפליקציה כל-כך מצליחה, שהיא מובילה שורה ארוכה של אפליקציות נלוות שכל מטרתן היא לספק עבור משתמשיה שירותי צד שלישי. אפליקציית Instafy, למשל, מספקת באייפון את מה שמספקים ברשת אתרים כמו Statigram: סטטיסטיקות זמינות על חשבונו של המשתמש.

האפליקציה מציגה את התמונות הפופולריות ביותר שהעלתם, את המספר הכולל של לחיצות ה'לייק' שקיבלתם, ממוצע לייקים לתמונה, תגובות וממוצע תגובות לתמונה.

מלבד סטטיסטיקות, האפליקציה מאפשרת גם ליצור קולאז'ים מהתמונות הפופולריות ואפילו לייצר תמונת רקע לחשבון הפייסבוק שלכם המורכבת מאלו.

מחיר: 0.99 דולר

להורדה

Layover - לשלב תמונות בקלות

ואם הזכרנו קודם קולאז'ים - אולי יעניין אתכם גם להכיר את Layover - אפליקציה שמאפשרת לכם לקחת עד חמש תמונות מהגלריה שלכם ולשלב אותן לתמונה אחת שיכולה להיות יפה, מעניינת והומוריסטית.

בניית התמונה-מתוך-תמונות נעשה על ידי גרירות והזזות, הבאה קדימה ואחורה וחיתוך קטעים נבחרים והדבקתם. לאפליקציה 15 דרכים לערבב את הכל ביחד (מעין פילטרים), והיא גם נותנת צפיה מוקדמת לפני שאתם מחליטים ללחוץ על הכפתור האדום.

וכמובן שבסוף העבודה אתם יכולים לחלוק את יצירתם עם שלל שירותים חברתיים, ביניהם פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם.

מחיר: 0.99 דולר

להורדה

Ptch - לעשות קליפים מהמדיה שלכם

נמשיך בזרם התודעה, ואם דיברנו על שילובים - הנה עוד אפליקציה של שילובים. אבל הפעם לא רק תמונות. אפליקציית Ptch אוספת את התמונות וסרטוני הווידאו שלכם מהאייפון ומהרשתות החברתיות בהן אתם חברים והופכת אותם לקליפים בני דקה עם מוזיקת רקע, כותרות וכתוביות.

בחירת התכנים שייכללו בקליפ פשוטה, וכך גם שינוי סדר הופעתם בו. לא רק שניתן להוסיף הערות וכתוביות לתכנים - ניתן גם להריץ עליהם פילטרים, אינסטגרם סטייל. וכמוזיקת רקע אפשר לבחור שיר שנמצא באייפון שלכם - או אחד מספריית שירים שמגיעה עם האפליקציה.

בסוף התהליך האפליקציה מייצרת קובץ וידאו בפורמט פלאש, שומרת אותו ומפיצה אותו לרשתות החברתיות שבחרתם.

מחיר: חינם

להורדה

Showyou - לראות את הסרטים של החברים

גם אפליקציית Showyou מתממשקת לרשתות החברתיות שלכם ושואבת מהם תכנים - אבל הפעם רק לצפייה. התפקיד שלה הוא לחטט בקטעי הווידאו שהעלו החברים שלכם ולהציג לכם אותם (באייפון ובאייפד).

זה לא חייב להיות רק החברים שלכם. אתם יכולים לעקוב אחרי ה-Feed של תוכניות טלוויזיה שמעלות תכנים שלהן בקביעות, וכך לקבל היישר למסך שלכם את הקטעים החדשים והמעודכנים ביותר. ואם אתם עצלנים לחפש אצל החברים - לרשותכם זמין מאגר של מעל ל-50 מיליון סרטונים שכבר סומנו כנבחרים על ידי משתמשי השירות האחרים. ניתן גם להוסיף לכל העסק את החשבונות שלכם ביוטיוב וב-Vimeo. ואחרי שצפיתם - אתם גם יכולים 'לספר לחבר'ה ולעשות Share לקטע.

מחיר: חינם

להורדה

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

Wikiweb - לקבל הקשר למאמרי וויקיפדיה

ישנן מספר אפליקציות שתפקידן להציג את הערכים של ויקיפדיה בצורה נוחה ומותאמת למכשיר שלכם, אבל Wikiweb עושה משהו נוסף: היא לא רק מתאימה את הטקסט לאייפון, היא גם מייצרת דיאגרמה שמציגה איך מאמרים קשורים אחד לשני. לחצו על שם של ערך - והיא תייצר מעין מפת נקודות המציגה אותו ביחס לערכים קשורים. מיפוי הערכים משתמש בצבעים שונים - כך שניתן להבין בקלות מה יותר קשור ומה פחות.

כך מספקת Wikiweb גישה ייחודית לגלישה בוויקיפדיה שעוזרת להתוודע לנושאי הלוויין של כל ערך ולגשת אליהם בקלות.

מחיר: 4.99 דולר

להורדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully