וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענקית הסלולר ZTE בדרך לישראל

ענקית הסלולר הסינית ZTE נכנסת לישראל. יורוקום תקשורת סלולרית תייצג את החברה בישראל

ענקית התקשורת הסינית ZTE נכנסת לארץ באמצעות יורוקום. חברת יורוקום תקשורת סלולרית, שייצגה עד כה את נוקיה בישראל, הודיעה כי היא מוסיפה לפורטפוליו שלה גם את ZTE – אחת מיצרניות ציוד התקשורת הגדולות בעולם, שמרכזה בסין. לדברי מנכ"ל יורוקום תקשורת סלולרית אילן גרינבוים, החברה "תשווק את מגוון מוצרי ZTE בכל התחומים, כולל נתבים, מודמים, ראוטרים, ציוד קצה סלולרי, כרטיסי Data ( Net Stick), מוצרי תשתיות, טאבלטים ועוד".

לא ברור עדיין מתי יחל היבוא של המוצרים. כיום מגיעים מוצרי תקשורת של ZTE לישראל דרך יבואנים פרטיים וחברות סלולר, שמתמקדות בעיקר בציוד תקשורת דוגמת מודמים סלולריים של החברה. היצע המכשירים הכולל של החברה רחב מאוד, וכולל מספר רב של דגמי טלפונים – הן עם מערכת הפעלה אנדרואיד והן עם Windows Phone. מעבר לכך, מייצרת החברה גם טאבלטים, בינתיים רק עם מסך בגודל 7 אינץ' ומערכת הפעלה אנדרואיד 2.3, אך בעתיד צפוי ההיצע להתרחב ולכלול גם טאבלטים גדולים יותר.

יורוקום תקשורת סלולרית נמצאת כעת בהיערכות להשקת מכשירים ראשונים עם מערכת ההפעלה Windows Phone 8 בישראל, זאת כיוון שתהיה זו הגרסה הראשונה של מערכת ההפעלה החדשה מבית מיקרוסופט שתתמוך בעברית. נזכיר כי נוקיה, אותה יורוקום מייבאת, היא שותפה אסטרטגית של מיקרוסופט בכל הקשור ל-Windows Phone. לא ברור עדיין מתי יושקו המכשירים המדוברים מבית נוקיה, כיוון שאלה טרם הוכרזו, אך ההערכות מדברות על סוף הקיץ או תחילת הסתיו.

גילוי נאות: וואלה! היא חלק מקבוצת בזק, הנמצאת בשליטת שאול אלוביץ', בידיו נמצאת גם יורוקום.

  • עוד באותו נושא:
  • ZTE
  • יורוקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully