וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

mophie juice pack pro: כיסוי לאייפון שהוא כספת לאייפון

23.7.2012 / 15:18

הוא נראה ומגן כמו טנק, וכן מטעין את סוללת האייפון. האם הפיצ'רים הללו מצדיקים מחיר של 500 ש"ח ל-mophie juice pack pro?

אתר רשמי

[ צילום: דייב שחר. עריכה: רן צימט. תסריט ובימוי: אסף לבנון. משתתפים: ג'רמי יפה ורחלי רוטנר ]

כיסויים לאייפון יש בלי סוף. אותה מעטפת שנועדה לגונן קצת על המכשיר שלכם הפכה זה מכבר להצהרה אופנתית, וניתן למצוא אין ספור כאלו - במחירים שמתחילים בשקלים בודדים ומסתיימים בכמה מאות.

כיסוי משופר לאייפון הוא זה שלא רק מתפקד בתור המעטפת שלו, אלא גם כספק אנרגיה. הרי התלונות על הסוללה המתרוקנת במהירות של האייפון אינן נגמרות, אז למה לא פשוט להכניס אותו ל'קייס' שהוא סוללה בעצמו - כזה שנטען בנפרד ובעת הצורך הופך בלחיצת כפתור למטען לסוללת המכשיר שהתרוקנה בטרם עת. גם כיסויים כאלו לא חסרים היום, וטווח המחירים שלהם מגוון - מכמעט מאה שקלים ועד לכמה מאות.

מטרתו של ה-mophie juice pack pro היא גם לגונן על האייפון וגם להטעין אותו בעת הצורך, והוא לוקח את שתי המשימות הללו ברצינות רבה. מבחינת הגנה, הוא פשוט נראה כמו טנק. כיסוי מאסיבי מאוד (הבנוי ממספר חלקים) שאוטם לכם את האייפון כמעט הרמטית לחלוטין ואמור להגן עליו ממכות ונפילות, זעזועים, חול, אבק ומים. את הכניסות של המכשיר הוא חוסם ואת המסך הוא מכסה עם פלסטיק שקוף (שלא משנה במאומה את השימוש בטאץ'). ה-mophie juice pack pro לוקח את התפקיד הזה כל-כך ברצינות,שקשה לסביבה להתעלם ממנו. נסו ללכת איתו במופגן, ותראו לכמה שאלות "מה זה הדבר הזה?" תיזכו.

ומבחינת הטענה, גם כאן ה-mophie juice pack pro לא פראייר: סוללת 2500mAh, שאמורה לתת לכם עוד 150% מעבר ליכולת של סוללת האייפון עצמה.

אז האם הוא משתלם לקניה? התשובה לכך היא 'כן' רק במידה ואתם שייכים לאחת (או יותר) מהנישות המצומצמות הבאות: הורסי טלפונים סדרתיים שחייבים להגן על המכשיר מהנפילה הבאה שלו, חיילים קרביים ששהותם בשטח מסכנת אותו מהותית ואנשים ששייכים לשתי הקבוצות הקודמות ויכולים ומוכנים להוציא סכום גבוה של 500 ש"ח על מכשיר כזה. אם כן - הוא בשבילכם. אם לא - השוק מציע לכם שפע של כיסויים בסיסיים זולים, וגם מבחר נאה של כיסויי-סוללה במחירים הנעימים יותר לכיס.

תודה לרשת באג על אספקת ה-mophie juice pack pro.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully