וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריצה לחדר המלון: גרסת 2012

חוקר אבטחה מצא פגם שמאפשר לו לפתוח בשניות מנעולים של חברת Onity, שנמצאים ב-4-5 מיליוני חדרי מלון ברחבי העולם

מעדיפים את הנוחות של כרטיסים מגנטיים על פני מפתחות סטנדרטיים בחדרי מלון? גם ההאקרים. חוקר האבטחה קודי ברושס טוען כי גילה פגמים במנעולים של חברת Onity, שנמצאים ב4-5 מיליוני חדרי מלון ברחבי העולם. הדרך בה הוא עושה את זה לא תמיד עובדת - מגזין פורבס, שבדק את שיטתו, טוען כי רק מנעול אחד משלושה בבית מלון אמיתי נפתח בעקבות הפריצה, אך גם אחוז ההצלחה היחסית-נמוך הזה עלול להספיק לפורץ.

הדרך בה הפריצה עובדת מנסה לחקות פעולה של מכונה ניידת לתכנות המנעולים, שמתפקדת גם כמפתח אוניברסלי, אשר נמצאת אצל עובדי בתי המלון. לאחר שהמכשיר של ברושס מתחיל לתקשר עם המנעול, לטענתו, הוא יכול לקרוא את כל זכרון המנעול, כולל את קוד המפתח, ואז לשלוח בחזרה למנעול את הקוד הזה כדי שהדלת תפתח. אך כאמור, זה לא עובד בכל פעם, וברושס חושב שמדובר בענייני תזמון שליחת הקוד. יש לומר שהוא אינו מתכנן להשלים ולשכלל את הפריצה. בו בזמן, הוא טוען שבמצב הנוכחי, אין לחברת Onity איך לתקן את הבעיות בלי להחליף את כל המנעולים.


ב-Onity עצמה אמרו לפורבס כי "החברה לא ראתה את המצגת של מר ברושס ולא יכולה להגיב על התוכן. אוניטי מחוייבת לבטיחות ואבטחה אותה מספקים מוצריה ועובדת כל יום כדי לפתח ולספק את טכנולוגיות האבטחה החדשות ביותר לשוק".

  • עוד באותו נושא:
  • onity

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully