וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק מציעה: שתפו את חיבור האינטרנט שלכם - וגילשו בחינם

שירות חדש של בזק מאפשר למשתמשים "לתרום" מתעבורת הנתב האלחוטי ולקבל גישה חינמית לנתבים של אחרים

טל אנגלנדר

צילום: טל אנגלנדר
עריכה: רן צימט

בזק מציעה ללקוחותיה לגלוש בכל רחבי הארץ בחינם. החברה השיקה היום (ג') את Bezeq Free Wifi - שירות חדש שמאפשר למשתמשים "לתרום" חלק מהתעבורה של הנתב האלחוטי שלהם, ובתמורה לכך לקבל גישה חינמית לנתבים של משתתפים אחרים במיזם.

בנוסף לכך, תקים בזק מגוון רחב של נקודות גישה אלחוטיות בבתי עסק (פיצה האט, באג, המשביר לצרכן, רנואר, בורגר ראנץ', דלק ו-iLmakiage), וגם אל אלה יוכלו המשתתפים במיזם לגשת בחינם. רק לקוחות להם נתב אלחוטי (ראוטר)שנלקח מבזק יוכלו להשתתף, זאת מכיוון שהפתרון דורש שינויים ברמת הנתב. אם כן קיים בבית נתב של בזק, אך הוא לא תומך בשינויים הנדרשים, נתב חדש יישלח אל המנוי עם שליח עד הבית.

במקביל להכנת התשתית, פיתחה בזק אפליקציית אנדרואיד שמאפשרת לסרוק רשתות אלחוטיות ולהציג מפה עם נקודות הגישה. בעתיד תציג האפליקציה גם מסלול הליכה אל הנקודה הקרובה ביותר והתממשקות לפייסבוק. האפליקציה לאייפון תושק גם היא, "בקרוב".

ממהירות 5 ועד 20 מגהביט, תורם המשתמש מגהביט אחד כשמישהו רוצה להשתמש ברשת שלו. מעל מהירות 20 מגהביט, התרומה עולה ל-2 מגהביט עבור המשתמשים האחרים. יש לזכור שכשלא נעשה שימוש צד שלישי ברשת, ניתן להשתמש בכל רוחב הפס.

גילוי נאות: וואלה! היא חלק מקבוצת בזק

  • עוד באותו נושא:
  • בזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully