וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מחבר הטעינה החדש של האייפון יגיע עם מתאם

24.7.2012 / 13:10

אין צורך לזרוק את מטענים לקראת השקת אייפון 5: אפל תפיץ מתאם שיאפשר לחבר אותו גם לעזרים בעלי החיבור הקודם

הדיווחים על כך שהאייפון הבא יגיע עם מחבר חדש ושונה מזה הנוכחי ממשיכים לזרום, כאשר כעת נטען כי אפל תספק מתאם שיאפשר לחבר את כבל הטעינה הישן למחבר החדש. האתר imore.com מדווח שמקורותיו טוענים שאפל תפיץ מתאם כזה - אך לא ידוע עדיין אם הוא ייכלל בעזרים הנלווים לאייפון 5 או יימכר בנפרד. האתר מציין שאפל נהגה בצורה דומה לגבי מחברים שונים במוצריה האחרים (מסכים, למשל).

העילה להחלפת מחבר ה-30 פין בן הכמעט עשור במחבר 19 פין היא פינוי מקום בפנים המכשיר, שיכול לשמש רכיבים אחרים בו (סוללה גדולה יותר, למשל). מסיבה זו גם מתכננת החברה להחליף את כרטיס המיקרו-סים בכרטיס הנאנו-סים, הקטן עוד יותר.

החלפת מחבר אפל (הקיים במכשירי אייפון, אייפוד ואייפד) עלול לאלץ צרכנים להחליף שורה ארוכה של עזרים שרכשו בעבר, ביניהם מטענים ותחנות עגינה. ייצור מתאם שיתלבש על המחבר החדש ויאפשר חיבורו לעזרים הישנים - יבטל במשהו את האפקט הנלווה ולא ייאלץ את הצרכנים לרכוש עזרים חדשים עם מחבר שונה. בראיון ל-Wired אמר קייל וויינס, מנכ"ל אתר ifixit ש"העובדה שאפל תשתמש בחיבור 19 פינים גורמת להנחה שהם ימשיכו לתמוך בחיבור מכשירים אנלוגיים". לדבריו, רבים הסיכויים שאייפון חדש יעבוד עם כבלים של 30 פינים, ולכן אין סיבה למהר לזרוק אותם - אלא פשוט לקנות מתאם, כאשר הוא יצא.


עוד בנושא:

- דיווח: מחבר הטעינה החדש של האייפון יגיע עם מתאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully