וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פייסבוק תשיק סמארטפון עם HTC

26.7.2012 / 12:45

הרשת החברתית עובדת על טלפון ממותג על שמה עם מערכת הפעלה משלו יחד עם יצרנית הסמארטפונים הטייוואנית

השמועות על סמארטפון ממותג פייסבוק לא גוועות. כעת מדווחת סוכנות הידיעות בלומברג שפייסבוק עובדת עם יצרנית הטלפונים הטייוואנית HTC על סמרטפון, שיושק באמצע 2013. זאת בניגוד לשמועות קודמות, לפיהן פייסבוק תייצר את המכשיר בצורה עצמאית.

לפי הדיווח, שתי החברות תכננו להשיק את המוצר כבר בסוף 2012, אך דחו את היעד כדי לספק ל-HTC זמן כדי לעבוד על מוצריה האחרים. עוד נטען שפייסבוק מפתחת מערכת הפעלה מיוחדת למכשיר. לא ברור אם הכוונה היא למערכת עצמאית לחלוטין, או לגרסה מיוחדת של מערכת ההפעלה אנדרואיד מבית גוגל - הניתנת לשינוי ולהתאמה.

HTC היא מיצרניות הסמארטפונים הבולטות בעולם, אך בשנה האחרונה היא נמצאת בקשיים: נתח השוק שלה התכווץ ב-4.8% ברבעון הראשון של השנה ומחיר מנייתה ירד ב-43%. לחברה כבר יש ניסיון בייצור טלפונים הממותגים בשמן של חברות אינטרנט: היא הייתה הראשונה שייצרה את הסמארטפון הממותג של גוגל Nexus 1.


יותר ממחצית משתמשיה של פייסבוק (450 מיליון מתוך 900 מיליון) ניגשים לפייסבוק דרך מכשירים ניידים. בלומברג מעריכים שטלפון-פייסבוק עם גישה מובנית לשירות ואינטגרציה הדוקה איתו יעודד מפרסמים להעלות מודעות בפלטפורמות הניידות. בדיווח של בלומברג נמסר גם כי פייסבוק נעזרת בצוות של יוצאי אפל כדי לשפר את אפליקציית האייפון שלה - שנחשבת לאיטית מדי. הצוות בונה את האפליקציה לחלוטין מחדש והיא אמורה לצאת לשוק עוד כחודשיים.


עוד בנושא:

- פייסבוק תבנה טלפון סלולרי

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק
  • htc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully