וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציות רשמיות של האולימפיאדה

28.7.2012 / 11:55

אפליקציות רשמיות של האולימפיאדה, ריכוז כל ה'לייקים' שלכם במקום אחד, המיטב של אינסטגרם ומזג אוויר בגישה שונה

לונדון 2012 - אפליקציית אולימפיאדה 1

האולימפיאדה נפתחה אתמול, וכמו כל אירוע גדול - גם היא זוכה לאפליקציה משלה. שתיים, למעשה. נתחיל בראשונה:

London 2012: Official Results App היא כלי מידע גדול ועמוס שאמור להכיל את כל הפרטים הטכניים הדרושים כדי להתמצא באולימפיאדה: לוח אירועים מלא ומעודכן של כל התחרויות והפעילויות, תמונות וקטעי וידאו מהתחרויות, שיתעדכנו על בסיס יומי, מפות ופרטים על המתקנים במקום וגם מידע על שורה של אירועים בלונדון בזמן האולימפיאדה: אירועי תרבות, מקומות הקרנה של התחרויות על גבי מסך גדול ומאות אירועים בחינם.

מחיר: חינם

להורדה

לונדון 2012 - אפליקציית אולימפיאדה 2

London 2012: Official Results App מתמקדת בנתונים ובתוצאות שתנפיק האולימפיאדה: כל החדשות העדכניות, תוצאות התחרויות, רשימת ספורטאים משתתפים מעודכנת, לוח אירועים יומי, פירוט חלוקת מדליות ועוד. ניתן לחפש ספורטאים לפי שם, ספורט או מדינה, לקרוא ביוגרפיות שלהם ולראות את הישגיהם בתחרויות.

בדומה לאפליקציה האחות שלה, גם אפליקציית התוצאות עמוסה מאוד, ולכן זקוקה לזמן טעינה פה ושם. אך בשתיהן מובטח שתמצאו את כל המידע שאתם צריכים על לונדון 2012.

מחיר: חינם

להורדה

Favs - כל הלייקים במקום אחד

כמו פעמים אתם נותנים "לייק" ביום? כמעט כל שירות חברתי כולל את האפשרות הזאת, וכך יוצא שאנחנו מסמנים ללא הרף את הדברים שחיבבנו על גבי הפלטפורמות השונות.

אפליקציית Favs עושה דבר פשוט: מרכזת לכם במקום אחד את כל הדברים עליהם לחצתם לייק: בין אם מדובר בסטטוס בפייסבוק, בציוץ בטוויטר, בתמונה באינסטגרם, בקטעי וידאו ביוטיוב או במאמר שקראתם ב-RSS Reader שלכם (ובעוד שירותים רבים).

לאחר ההתקנה עליכם לקשר בין חשבונותיכם ברשתות השונות לאפליקציה, והיא תציע להציג לכם את הלייקים שעשיתם במקום אחד או בהפרדה לפי הרשת בה הן נעשו. כך תוכלו להרכיב לעצמכם מעין "The Best of" של המדיה החברתית שלכם. רק חבל שלאפליקציה אין גם אופציה הפוכה - לרכז את כל הלייקים שהמשתמש קיבל בפלטפורמות השונות, ולייצר מהן סטטיסטיקות.

מחיר: 2.99 דולר

להורדה

Solar - תחזית מזג אוויר אלגנטית

אפליקציות מזג אוויר יש כמו זבל, אז למה צריך עוד אחת, ועוד בתשלום? יוצרי Solar בונים על כך שהאפליקציה שלהם תהיה שווה לכם את הכסף בגלל הממשק שלה.

מה שמיוחד בו הוא המאמץ להישמר נקי ומינימליסטי. בניגוד לאפליקציות מזג אוויר אחרות שיכולות להיות עמוסות ומבלבלות, ב-Solar תקבלו מסך נקי שכולל רק צבע רקע (המסמל את מידת החום או הקור), את השעה, שם העיר, מידת העננות והמעלות במקום.

זה לא אומר שלאפליקציה אין פונקציות. ניתן להגדיר מספר ערים שייבדקו במקביל ולעבור ביניהן בפעולת Swipe פשוטה. ניתן גם לראות תחזית ל-24 השעות הקרובות, על ידי גלילה למעלה ולשלושת הימים הקרובים על ידי גלילה למטה. כל זה עובד בצורה אלגנטית ואסתטית מאוד שבאמת נותנת תחושה שונה מאפליקציות המזג האוויר האחרות.

מחיר: 0.99 סנט
להורדה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

Instafocus - המיטב של אינסטגרם

לפעמים אפשר לשכוח את זה, אבל אינסטגרם זה לא רק תמונות של חתולים. גם לא רק של כפות רגליים. למעשה, ברשת החברתית לשיתוף תמונות ניתן למצוא יצירות צילומיות מרשימות מאוד, כאלו שאפילו נכנסות לדרגת "אמנות".

אפליקציית Instafocus מנסה להציף למעלה את המיטב שבאינסטגרם ולכנס אותו במקום אחד עם סינון שלא מאפשר לתמונות סתמיות להיכנס אליו. התוצאה היא רצף של תמונות מרשימות (בעיקר תמונות נוף, אבל לא רק) שכיף לראות. ניתן גם לקשר בין האפליקציה לחשבון האינסטגרם שלכם, וכך גם לעשות "לייק" על התמונות. ואת אלו שממש עשו לכם את זה - תוכלו גם לשתף בפייסבוק, טוויטר ופינטרסט שלכם.

מחיר: חינם

להורדה

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully