וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג חושפת טאבלט חדש בבית המשפט

במסמכים אותם הגישה סמסונג לבית המשפט כחלק מתביעה נגד אפל, חשפה החברה טאבלט חדש עם מסך גדול ואיכותי

סמסונג מפתחת טאבלט עם מסך גדול - 11.8 אינץ' (שני אינצ'ים יותר מהאייפד), ברמת איכות של המסך בו משתמשת אפל עבור האייפד החדש. החברה לא חשפה את הטאבלט רשמית, אך ציינה את פיתוחו במסמכים אותם הגישה לבית המשפט בקליפורניה כחלק מההליך המשפטי שלה נגד אפל. הטאבלט, שידוע כיום בשם הקוד P10, מתוכנן לצאת ב-2012, עם מסך ברזולוציה 2560x1600, אך לא ברור מתי.

פרט נוסף שידוע על ה-P10 הוא תמיכתו ברשתות הסלולר מהדור הרביעי - LTE. עם זאת, יש לזכור כי מכשירי LTE הם בדרך כלל גרסאות אמריקאיות למוצרים בינלאומיים שלא כוללים תמיכה ברשתות האלה. הסיבה לכך היא אי-היכולת להשתמש במעבדים עם ארבע ליבות, דוגמת זה שמפעיל את הגרסה הבינלאומית של גלקסי S3, עם LTE.


סמסונג מתכננת שני אירועים גדולים בחודש הקרוב, ובשניהם היא עשויה לחשוף את הטאבלט החדש. האירוע הראשון יתקיים בארה"ב ב-15 באוגוסט, כשהשמועות בעיתונות האמריקאית גורסות כי מה שייחשף בו היא גרסה חדשה של הטאבלט Galaxy Note 10.1, אשר הוצגה בברצלונה ואז נעלמה מפרסומי החברה לאחר שבסמסונג החליטו לעבוד עוד קצת עליו. האירוע השני יתקיים במהלך תערוכת IFA, שמתחילה בברלין ב-31 באוגוסט.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully