וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט משיקה את Outlook.com, הדור הבא של הוטמייל

מיקרוסופט השיקה שירות מייל אינטרנטי חדש, Outlook.com, עם שיחות וידאו דרך סקייפ, ממשק חדש ויכולות חדשות

מיקרוסופט מעלה הילוך בתחרות שלה מול גוגל - משיקה מחדש את שירות המייל המקוון שלה, הוטמייל, תחת המותג Outlook. לא מדובר, נכון לעכשיו, בתחליף ל-Hotmail המסורתי כי אם בסוג של גרסת הדגמה, שככל הנראה תשתלט על המותג הוותיק בעתיד. המשתמשים שירצו בכך יוכלו לשדרג לממשק החדש כבר היום, ואף להחליף את הכתובת שלהם מהסיומת hotmail.com לסיומת outlook.com.

השירות החדש נועד להיות גרסה מודרנית למייל אינטרנטי, אשר מביאה לא רק ממשק מחודש - הדומה לזה של אאוטלוק באופיס 2013 ותואם לעיצוב ה"Ribbon" שהוצג באופיס 2007 - אלא גם יכולות חדשות. הבולטת ביותר בהן היא אינטגרציה של שיחות וידאו בטכנולוגיה של סקייפ, אותה רכשה מיקרוסופט בשנה שעברה. זו מצטרפת ליכולת לתקשר דרך Windows Live Messenger (המסנג'ר הרגיל) ודרך הצ'ט של פייסבוק (עמה יש למיקרוסופט שותפות אסטרטגית) ישירות דרך השירות המקוון החדש.

מעבר לכך, כולל הממשק החדש אינטגרציה עם SkyDrive, שירות האחסון בענן של מיקרוסופט; והוא אף יכול "לדבר" עם חלונות 8 כדי לאחד את המידע שיש במחשב עם זה שמקושר לחשבון שלכם במיקרוסופט. כמו כן, תוך עקיצה לכיוון המתחרה גוגל, גורסת מיקרוסופט כי היא לא סורקת את השיחות האישיות שלכם כדי להציג הודעות. בחברה אף מתגאים במנגנון ההגנה שלהם מפני וירוסים.

לכניסה לשירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully